Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Jaha..då slår klockan lunch och här sitter jag i morgonrock,tjock som en boll och äter ananassplitglass{#lang_emotions_dreamer}
    Om jag skulle börja packa lite flyttlådor och i samma veva knäppa de där utlovade bilderna på alla suits som finns i denna familjs ägo?? Frågan är bara om jag vågar det

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2009-07-20 12:04:49 följande:
    DO IT!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-20 12:02:47 följande:
    jo kom igen....hehe villken syn
    Ja jag får nog lov att göra det Det är ju bra mycket roligare att vika suits än att packa porslin och annat tråk
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-20 12:10:00 följande:
    Jooo klart du vågar - vill se, vill se Vad skönt det låter, mysa runt i morgonrock och mumsa glass! Själv sitter jag på jobbet och fryser *brrr* Ska ni flytta? Missat helt
    Ja, jag har ju snöat in liiite på glass som gravid{#lang_emotions_dreamer} Och det stundar flytt nästa vecka,en sådan där skitjobbig flytt a´la "måste både in och ut på samma dag flytt"-underbart som höggravid och med en trotsig 2 1/2 åring i hasorna
    Du får köra gympapass och kela med kläderna för att få upp värmen
  • Smultronhjärta

Hello igen-nu har jag räknat suits och jävlar i min låda vad man kan hitta många i alla hörn när man börjar leta

Zvartaliljan skrev 2009-07-20 16:36:28 följande:
    Hej tjejer. Kikar in en kort stund. har suttit på akuten hela dagen men fick lite permis nu över natten eftersom vi ändå bor så nära, ska vara tillbaka kl.8 imorgon. Mitt helvete tar aldrig slut känns det som Men nu är det iaf jag o inte Maia. De misstänker blindtarmsinflammation men mitt CRP var inte så jättehögt idag så de vill avvakta tills imorgon och se om det höjts...i så fall blir det operation omgående Om mina smärtor ökar innan så ska jag åka in, men nu har jag ju fått smärtstillande så svårt o känna liksom.  Jag fick iaf se bebis och h*n mådde fint o sprattlade runt därinne Jag var ju så orolig att det var missfall när jag fick så ont...hellre blindtarmsinflammation än det även om jag är livrädd för operation...
    Jag hoppas du slipper op och att ha ont mer nu- kul att kika på bebis iaf{#lang_emotions_baby}
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2009-07-20 17:37:09 följande:
    Var är bilden då?
    Tja du,den är på G men jag var tvungen att sätta mig en stund och så har jag lite problem med hur jag ska få plats med 110 suits på en bild. Några förslag?{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-07-20 17:39:51 följande:
    samma som här
    Japp- minus "n"et
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-07-20 17:41:07 följande:
    110 är du helt galen människa
    Så så..lugn och fin nu(sa precis samma sak till maken) Glöm inte att jag är suitsfreak, sonen har haft många och jag har lagersalgsbunkrat{#lang_emotions_innocent}
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-20 17:43:25 följande:
    110 SUITS!?!? Även om hon använder 3 om dagen så behöver du ju bara tvätta en gång i månaden, LYX! 
    voj voj- jag kommer få Tradera duktig också Detta är de danska suitsen, sen tillkommer andra suits, bodysar+byxor, klänningar etc. Samt att jag motvilligt kommer få lov att släppa iväg de pojkiga printen... Jag fattar inte vart allt kommer ifrån
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2009-07-20 17:44:40 följande:
    haha herregud!! är alla i samma storlek, hur fasen hinner ni använda alla?  Jag hade nog kunnat tänka mig ett par stycken från den samlingen, looove suits
    Nej herregud- dessa är i samtliga babystorlekar dvs från 50-92. Jag sa ju att jag skulle föreviga husets alla suits men så här många trodde jag inte att det var{#lang_emotions_embarassed} Det måste vara med suits som med Småfolkströjor- huxflux så bara bor det massor här
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-07-20 17:46:08 följande:
    Jag har 20 till jessie och 20 nya i nästa stl och det tyckte jag var rätt lagom men man kanske skall höja ribban lite Kvinna DU ÄR HELT GALEN GÅ OCH ÄT LITE GLASS OCH CHILLA NER NU VA
    Åhh glass äter jag just nu- dagens andra skål med ananassplitglass{#lang_emotions_tongue_out}
    nikki2006 skrev 2009-07-20 17:49:12 följande:
    Jag tyckte jag hade rätt mycket kläder men nu måste jag fråga- är din man miljonär???
    Ha ha- I wish{#lang_emotions_money_mouth} Dessa är faktiskt köpta i princip för Traderapengar och då majoriteten på salg alternativt rea. Glöm inte heller att jag köpte sonens första suit när han var 3 månader, även om jag då fortfarande var någorlunda sund i mitt shoppande*long gone now*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14