Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-23 14:44:33 följande:
    Vad händer i Halmstad i helgen? Hur mår fiabiffen?
    Smallkids har sommarutförsäljning där av alla ställen{#lang_emotions_tongue_out}

Fiabiffen mår prima,aningens värre med mamman men ingenting jämfört med helvetet du genomlider*krya på dig*{#lang_emotions_flower}
    Jag har utöver mina krämpor en desperat längtan efter punsch så i september ska jag unna mig ett par skvättar
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-07-23 14:46:03 följande:
    Jag vill oxå på lördagen men har lovat barnen att vi ska till helsingborgs festivalen igen då..
    Det finns nog fynd även på söndagen
    lillronya skrev 2009-07-23 14:46:08 följande:
    JA det hoppas jag med! Å jag är också sugen på Halmstad!
    Haka på Flock vetja
    H I L L A skrev 2009-07-23 14:46:41 följande:
     Ja, du är en riktigt liten gnällspik Fast det FÅR man vara om man är höggravid på sommaren. Halmstad??? Vad händer där ??? Vi är ALLTID i Vbg nu På heltid.
    Läs ovan{#lang_emotions_dreamer} Jag är gnällig gnällig gnällig fast mest över flyttkaoset som jag står mitt i och tanken på att inom en vecka så ska allt vara i princip klart{#lang_emotions_sealed} T
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-07-23 14:51:50 följande:
    Vad innebär den utförsäljningen ? Märken ? Priser ? Men....hmm....jag vet inte om alla barnen är så sugna på shopping Maken jobbar hela helgen Allt är som vanligt bara det att han dumpat av oss här på kusten nu
    Ja men kusten är fin{#lang_emotions_heart} Så här står det i deras nyhetsbrev

Kära Kunder

Helgen 25-26 juli  kl 12-16 äger vår årliga lagerutförsäljning av tidigare kollektioner rum, denna gång i sommarstaden Halmstad.

Plats: Berta Jönssons väg 4 (Nära Äventyrsland, skyltat från Tylösandsvägen)

70% rabatt på ordinarie priser!

Endast kontant betalning!

Välkomna

Meningen med "70% rabatt på ordinarie priser!" räcker för att jag ska inse att jag måste dit och glutta lite Jag måste ändå till halmstad så{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-07-23 14:55:34 följande:
    Ja, flyttkaos är nice NOT! Här är det compact living på högsta nivå Har ni flyttat nu eller är ni på väg ?
    Nope-vi är på väg,ska vara ute sista dvs inom en vecka och hur jag ska få med mig alla mina pryttlar,städa,måla iaf halva lägenheten därborta etc etc är för mig ett litet mysterium men till halmstad ska jag lik förbannat

Compact living är väl myysigt- hjärterum och stjärterum på riktigt liksom{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-07-23 15:00:00 följande:
    Åhhhh helt klart lockande !!! Frågan är om det funkar med barnvagn & två schimpanser ???
    Jo det gör det kanske..funkar det med en gravid kossa,en liten apa och pappa björn så kan det nog gå med några schimpanser också
  • Smultronhjärta
    Morty skrev 2009-07-23 15:05:08 följande:
    Vilken härlig samling!!!
    Underbar
    H I L L A skrev 2009-07-23 15:08:15 följande:
    Ja, finns väl inte mycket mer än kläder att riva ner ? Frågan är VAR de ev nyinköpta kläderna ska förvaras ?  Här är proppfullt i varenda garderob och byrå, och då är ändå tvätthögen hög...
    Nej men jag ska ju bara dit och "titta lite"- maken fick nästan andnöd när han hjälpte till att packa växagarderoben och såg alla våra nsbrallor och lurvar Så jag är på jakt efter de perfekta skåpen för förvaring, tills dess lär vi leva i fullkomligt kaos Men jag har lååååvat maken att jag ska va en cool katt även när det gäller den biten, kan va aningens för pedant ibland
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 15:18:39 följande:
    Smultron: Va inne p kollade lite hos smalkids... NS, småfolk och vv e väl de som e intressant... brukar de finnas något sånt kvar då eller du har kanske inte varit innan!? Så man inte kör till halmstad i onödan ju
    Du,det här med att en utförsäljning råkar äga rum nära mig är något nytt så jag har ingen aning om utbudet men jag är alldeles för nyfiken för att låta bli att inte åka dit
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2009-07-23 15:41:35 följande:
    får man fråga när det är?
    Denna helgen i halmstad- står även på Smallkids hemsida
  • Smultronhjärta

Jaha..vad ska ni andra med plus välja för tidningsprenumeration då?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14