Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-15 23:18:39 följande:
    Oh ho ho ho NO WAY!! Isf får jag tejpa ihop ett par 92or för här skall det minsann inte hoppas någonting
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:34:25 följande:
    Då ska du se min syrra!! Hon modellade ett tag, låååång smal allover, brunt tjockt hår och bara såååå vacker å sen har vi rara jag som kontrast Fyra ungar, älskar ostbågar, rumpa som är utformad efter den enorma datastolen och diverse andra rara små defekter
    fast du är fin du med {#lang_emotions_smile}
  • Rååsa Smurfen
    snigelina skrev 2009-07-17 23:22:06 följande:
    Jag har inte köpt nåt alls..
    jag har bara köpte ett par pussel trosor ännu
  • Rååsa Smurfen
    Mosen08 skrev 2009-07-17 22:31:06 följande:
    Råkade inte rååsa smurfen ut för det på eleraff??
    ja det gjorde jag tyvärr ,fick först inte köpa den efter att har väntat en vecka och en annan här i tråden fick sedan efter efter nån vecka så ringde hon och  sa att jag fick med då va jag sur och ville inte köpa den
  • Rååsa Smurfen
    MyPreciousLove skrev 2009-07-18 08:09:32 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 00:08:39 följande: Varför fick du inte köpa den???
    fick inte köpa den till det priset som stod utskrivet ,var väl ca 200 kr billigare än det det skulle varit .
  • Rååsa Smurfen

hej
    sicket trist väder det  bara regn här kan vara skönt med lite regn nån dag men nu vill jag har sol
    Har kollat på vinteklädena kommer nog att köpa lipstick ,(hallonröd) overall  måste dock ser den live och okså ser hur de är i stl

• Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2009-07-20 10:39:43 följande:
    GOd morgon!Här vaknade jag upp till värsta Traderakaoset. Sitter och väntar på hjälp då alla mina auktioner gått upp 3 dubbelt. En köp nu såld 2 ggr...Suck!Vad gör ni?
    åh hjälp vad jobbigt {#lang_emotions_surprised} hoppas du få ordning i kaoset
  • Rååsa Smurfen
    Raihana skrev 2009-07-21 00:14:18 följande:
    Men jag tycker ändå det är galet. Jag menar hur ledsen skulle man bli om dom går sönder.......Ok, att dom är fina, men näe, min gräns är nådd.....
    fast de jag har haft har aldrig gått sönder ,en overall ska ju tåla tuffa tag med mycket lek ,har någon du haft gått sönder ? vilket märke var det i så fall?.
    Tycker alla overaller ligger på runt 1000 kr .
    Jag ska köpa en hallon röd overall ,kommer det någon mer rosa okså ?
    har en regnbågs overall från förra året som jag tänkte *byta* på tradera till lipstick .när är det dax tro ni med overaller där ?
    Förrsten Butte jag fick fina klänningen i dag från danmark tog lite tid men så undebar
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-07-21 00:26:11 följande:
    o jag kom just på att jag nog inte behöver köpa overall till isabel i år.. hon har ju lila jackan och regnbågsbyxorna... måste man ha en overall också??
    japp det måste man butte  minst en 
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-07-21 00:00:45 följande:
    jaa eller hur jag skulle vilja ha en crazy salmon eller lipstick overall till isabel juuu . sen vill jag ha en blå eller orange jacka till lillebror. fast han har redan en ny molo jacka... men skitsamma, det kan väl vara bra med två men jag avvaktar med overall till hummel kommit med sina. jag hoppas p toksnygga färger i år! typ en knallrosa med gula kantband eller nått
    ja knallrosa med gula kantband låter super fint  hoppas hoppas nån sån dyker upp från hummel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14