Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Funderar på en rainbowjacka och en rainbowoverall?

Men kanske är för mycket?

• MejaKiZnic

Ångest*

I garderoben har jag en ny lilla overall
    Väntar hem en begagnad rainbow (gamla kombon)

Vad ska jag göra med alla overaller, hm..... gillar min lila (passar vagnen haha ) men rainbow är så fint.
    Sugen på rainbowjackan men kanske bäst med lager på lager kläder......
    Eller så behåller jag den lilla overallen och köper rainbowjackan och säljer rainbowoverallen. Blir bara yr

• MejaKiZnic
    MejaKiZnic skrev 2009-08-07 23:33:51 följande:
    Ångest* I garderoben har jag en ny lilla overall Väntar hem en begagnad rainbow (gamla kombon) Vad ska jag göra med alla overaller, hm..... gillar min lila (passar vagnen haha ) men rainbow är så fint. Sugen på rainbowjackan men kanske bäst med lager på lager kläder...... Eller så behåller jag den lilla overallen och köper rainbowjackan och säljer rainbowoverallen. Blir bara yr
    Snyft någon tog jackan **Snyft**
    vad ska nu göra med overallerna haha...
  • MejaKiZnic
    MammatillO skrev 2009-08-07 23:39:14 följande:
    Nu är jag i valet och kvalet ! sälja Louielouis fleecen och köpa den Lila lurv overallen ? undrar om han kan ha strl 92 nästa höst också , han är 1 år och 7 månader och kan fortfarande ha louielouisen i strl 80 nu med lite att växa i .
    Jag tröttnar fort på saker så jag skulle köpt en ny

Har nog bara mina plagg i en månad sen tröttnar jag, USCH min sambo blir galen. Han känner aldrig igen kläderna haha
  • MejaKiZnic

THEA och Grodan skrev 2009-08-07 23:44:51 följande:

Bytte du press nyss   eller är jag helt snurrig
    Japp jag tog hand in hand bodysuiten tröttnar fort på bilderna också haha.
    MammatillO skrev 2009-08-07 23:44:59 följande:
    Åh längtar tills jag gått klart skolan så man får jobba och tjäna pengar och handla mycket kläder måste sälja lite molo kläder först men ingen verkar nappa *suckar* och tradera fattar jag mig inte på ..
    Jag letar som en galning efter Molokläder men inget av intresse, blev nyss av med en jacka *snyft*

Studerar sista året nu, sen jäklar blir det shopping.
    Överallt är det fullt, garderoben med kläder
    Hallen med vagnar mm....ja var ska detta ta slut
  • MejaKiZnic

THEA och Grodan skrev 2009-08-08 00:08:09 följande:

Alex är 2 (18/8 ) och kan fortfarande ha den storleken, men han har litet huvud
    Får nog bli en sån om den finns kvar, hoppas*

Någon som har katvig regnoverall, så underbar.
    Storlek små/stor?
    Bra/dålig?
  • MejaKiZnic
    Bybo1 skrev 2009-08-08 00:42:20 följande:
    Vilken härlig shopping  tänker oxå beställa babuschka klänningen men vet inte vilken stl som blir bäst  min flicka är 8 mån 68-70 cm o 8 kg. Om sommarens regnbåge stl 68 passar bra ska man ta samma stl på babuska klänningen oxå eller en större? Har ni nå tips
    74 minst om ej större, när dom är så små så är det inte så stor skillnad
  • MejaKiZnic

Ihh shoppade ej något igår men nu är en Rainbow beställd, nu har jag tre molo-overaller. Känns lite to much, tyvärr

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14