Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-10 19:39:23 följande:
    Å ska visa gubben Vill du ha nya grannar
    JAAAA

Vet du, du och tjejerna skulle ju kunna ta buss/tåg hit och spana in omgivningarna m oss
    Har gott om plats för finfrämmande
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-10 19:43:28 följande:
    Ja det skulle vi ju kunna göra, känna av området lite sådär   En helg kan man ju åka upp utan problem liksom..Vet inte vad jag skulle locka stortjejen med riktigt iofs , men får hitta på nåt
    ni är välkommen om och hur många som än kommer
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2009-08-10 19:42:42 följande:
    Hmmm ja det fanns en del fint, men det mesta till flick var väldigt pluttinuttigt, alltså inget för mig. Så det blevtill sveaturkosprickig tröja med bilarturkosprickiga strumpbyxortill antonkorvmed bröd tröjatill Xstadströjahemligt plaggtill sambonkalsonger på rean (mest för att reta honom )
    Kallingarna  är så snygga på
    (eller så beror det på vad som finns i dom )
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2009-08-10 19:51:47 följande:
    ha ha ja vi får väll se. Han avskyr me&i och skulle aldrig sätta på sig någon tröja därifrån. Men just nu låter han ganska positiv, jga har ju köpt sexiga kalsonger till honom
    sexiga va rätta ordet *asg*
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2009-08-10 19:55:16 följande:
    God kväll flickor Vad shoppas? Meandi skulle jag tro..stor och trött som man börjar bli så har jag idag ändå konstaterat att det blir till att släpa sig till Stormis för att klämma på irl på plaggen*sugen ju*Bubblan: Ska du packa flyttlådorna till Söderhamn så säger jag Skärså- där är mysigt
    Jag är ju "hemmablind"  ju...

Allt bra me dig o magen?
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2009-08-10 20:06:31 följande:
    Såklart Ni har ett himlans roligt second hand därborta i Söderala*smultron köpte med en massa krafs hem därifrån*Allt är bara bra med oss- jag är något less på att vara gravid dock så nu tar jag snart en förlossning bara jag slipper Hur är det med er däruppe?
    när va du här sist? Second hand?????
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2009-08-10 20:18:13 följande:
    Sist jag var i Söderhamn hade ju second handbutiken som ligger i Söderala semestertider men gången innan dess så höll maken på att få fnatt när jag gick lös därinne Vi var uppe på barndop runt 6 juli nu sist
    Den har jag missat, undrans var den ligger??

Annars funderar jag skarpt på att öppna en danskbutik.... Vill ju se och klämma å känna {#lang_emotions_undecided}
  • stökmamma
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-10 20:25:57 följande:
    Ska vi bli partners *obs ej reklam, enbart tänk här*
    Det tänket har funnits här länge..

*ingen reklam för något som inte finns*
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2009-08-10 20:30:09 följande:
    Tycker jag absolut att du ska göra! Söderhamn har pinsamt dåligt utbud med roliga affärer- en danskbutik skulle göra stället bra mycket roligare Om man kör mot Bollnäs,svänger av mot Söderala och kör förbi en massa villor och hööga väg gupp så ligger det en second handbutik på vänster sida..Den har ett fyndigt namn som jag verkligen inte minns just nuMen om man är en second handnörd som jag så är Erikshjälpen inne i Söderhamn superbra
    Menar du Alucentersloppisen brevid en såg? och tågräls??
    *bor ju inte i söderala utan i mohed *
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2009-08-10 20:41:00 följande:
    Ha ha ha..jag det kanske jag gör Såå många loppisar som jag skrotat runt på nu i sommar så har jag liite dålig koll på namnen..så om det är börsen,säcken eller alucenter vete katten Men såg och tågräls kan nog stämma- det kändes väldigt mkt "industriområde" runt omkring*kan nog va den*
    Där har vi den Är ju aven återvinnigsstation för avlagda kläder som får leva vidare i ryssland el likn. * mkt kläder härifrån har de tkommit . *
    Ett jättebra ställe en liten cykeltur från mig

Där ser du bubblan, alldelles i närheten av vita huset finns en av smultron rekomenderade loppisar

*har ingen som helst vinnig av någon reklan för ovan nämda ställe*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14