Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-08-04 11:31:31 följande:
    Och idag ska jag fika med Quiet thougts i Uppsala Trevligt!! Jag hoppas på att ha en lekdate med JuliaochNelly här imorgon! Måste ju passa på att träffa goa pölsekärringarna när man ändå är nästgårds ju Måste nog åka neråt landet nästa gång Finns ju en och annan i skåne jag gärna träffar oxå!
    Åhhhh vad trevligt ni verkar ha det.

Ja o en sväng över till Åland när du ändå är så nära
  • SmillaMilla
    Mosen08 skrev 2009-08-04 11:34:34 följande:
    Har ni kollat på katvigs hemsida, det kommer superfina overaller i lila o petrol med midiappleprint
    Oj himmel vad mycket fint det kommer. Blir en dyr höst
  • SmillaMilla
    Mosen08 skrev 2009-08-04 11:39:32 följande:
    Hej! Jag skickar artikeln idag, hade helt glömt bort det hoppas att det är ok..
    Oj ingen fara. Vart lite bekymrad här bara att den kommit bort. Men då är det lungt.

tusen tack!
  • SmillaMilla
    Pepper79 skrev 2009-08-04 11:43:27 följande:
    Menar du syskonvagnen eller den vanliga? Den "vanliga" ser ju exakt ut som Babytravel smart som babyproffsen hade förut för den har vi, eller vi använder inte den längre för vi har en annan.
    Syskon vagnen med dubbla framhjul. Ser lite ut som en blandning mellan buggan och p&T.
  • SmillaMilla

Ha ha här inponerar svea mig varje dag med hennes språkutvecklig. hon kom just här och säger "mamma sätt fast den". Hon är ju inte ens 2 år! visst är hon duktig

• SmillaMilla

Så nu måste jag shoppa katvig. Nu har jag äntligen bestämt mig för att det blir dn långarmade bomullsklänningen, tröja och leggins i lila/grönt. Och en tröja i vit/brun. Så busloppan kom igen! Lägg ut på shoppen!!!!

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-08-05 08:41:44 följande:
    God morgon Idag är det äntligen blå himmel på västkusten..inte för att det spelar så stor roll när jag måste vara inomhus och plocka i lådor men ändå Maugu: Vilka sötnosar i bt Där blev jag övertygad om att våra plagg med spitfire stannar, maken tyckte att de kunde åka ut på T nu när det är en liten syster men vad vet han egentligen
    God morgon!

Klart att du skall behålla flygplanen! De är ju superfina!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14