Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Vilka säljer Didriksson annars? Några större kedjor som har dom? {#lang_emotions_embarassed} *har pinsamt dålig koll*

• Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-08-21 10:36:33 följande:
    Gick just in på Liams rum för o kolla vad han sysslade med, han tittade på mej, gömde ansiktet, suckade och sa, mammaaaaaaaa uuuuuuuut, Liam fiiiiska (fika) säääälv.O ja...envisa ungen vägrar fortfarande byta om från jamas *suck suck*, vad ska vi med alla fina kläder till när han bara vill ha jamas?
    Naaw sötis! {#lang_emotions_kiss}  Nämen får inte mamma vara med å fika? jag fick "nybakad tårta" till morgon kaffet jag haha knasongar
    Hihi, du har också en som vägrar  kläder - Oliwer ska bara ha kalsonger, jämt jämt jämt!! Jag är lika glad varje morgon man får honom att ta på sig mer än bara kalsonger till dagis utan att ta till tvång {#lang_emotions_dreamer}
  • Fantastiska Skatt
    JuliaochNelly skrev 2009-08-21 10:48:53 följande:
    den som får flytta är nån av dessa
    av dom ska du apsilut spara den mörkgrå med gula kantband!! Den är  helt underbar
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-08-21 10:46:17 följande:
    Alltså kolla in det här bröllopet, så jäkla coolt, snacka om att man skulle bli paff om man satt i den "publiken", o låter äääääälskar jag.
    " target="_blank">

haha shit va coolt
  • Fantastiska Skatt
    {#lang_emotions_heart} LYCKA TILL SMULTRON {#lang_emotions_heart}  Snaaart får du snusa bebis {#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_sunny}

Kommer gå superbra!! Bara du bestämmer dig vilket håll du ska åka åt
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 15:42:24 följande:
    Jag tänker inte ställa in på att här ska födas barn ännu iaf..blir bara så besviken ifall jag får lunka hem igen då Så jag hade väl Sveriges största slemmis eller nått Men jag ska iaf ringa varberg (tror jag )
    Men kvinna kom igen riiiing nu (eller allra helst ÅK ) jag blir ju nervös här juuu!!  Vi vill inte att lilla fiabiff ska födas i bilen
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 22:39:50 följande:
    Japp -tror det...Får hålla i bordskanten mellan varven nu ju
    Nämen har hon velat flytta än?

Åååå spännande spännande snart dax då juuu {#lang_emotions_heart} *måste läsa tbx och se vad som hänt*
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-08-22 22:56:44 följande:
    Ha ha...eller Gunvi Jag höll på o skrämma slaget på sambonär Liam föddes, just Liam var ju det enda namn vi hade men precis när han hade "ploppat" ut och det var konstaterat att det var en pojk så sa jag att NEEEEEEEJ, det är ingen Liam, det är ju en Gösta, sambon trodde verkligen jag var helt seriös o bara glodde på mej.
    ASG!! Stackars stackars gubbe

Smultron --- Stort stort Lycka till nu och jag håller tummar och tår att du får snusa bebis väldigt snart {#lang_emotions_heart}  Ladda ordentligt för vräkning inatt

Blixtvisit, tidig morgon imorrn. Gonatt på er!
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-08-26 14:39:31 följande:
    Hej hopp!Finally hemma från jobb... Attans bara att det inte är fredag så jag måste dit imorgon igen Näe jag måste banne mig shoppa ngt! Har inte shoppat på evigheter. Är ju såå sugen på katvigs lila/gröna tröja, men tycker priserna blivit hutlöst dyra....
    Heeej {#lang_emotions_kiss}

Grattis grattis grattis TOKgrattis {#lang_emotions_heart}
  • Fantastiska Skatt
    snigelina skrev 2009-08-26 17:26:51 följande:
    Ett tips är att använda Traderas plocklista, där står alla samfrakter ihopräknade
    Gör det?! Pinsamt att man inte kommit på det än {#lang_emotions_embarassed} 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14