Tjollabolla skrev 2009-09-18 17:28:31 följande:
Ja jag var hos sjukgmnast sist, men då fick jag "bara" massa hjälpmedel, var bara där en gång. Nån sådan sjukgymnast finns nog inte här... Ja det är fruktanvärt tråkigt att redan ha så ont, jag undrar hur länge till jag ens kan jobba. Har så fruktansvärt ont på kvällarna så jag kan inte göra ngt. Jag visst ju att det skulle bli så här, men man är ju duktig på att förtränga... Måste verkligen få en tid till sjukgymnasten snart så jag kan få en TENS apparat och glidlakan och kryckor. SUCK. 22 veckor kvar
TENS måste vara en gravid kvinnas bäste vän!! fyy du har 22 långa veckor framför dig då

Men kolla runt, hör med din BM om hon vet ngn sjukgymnast som är utbildad för gravida det var så jag fick hjälp.
Finns jättebra hjälp att få om man bara kommer rätt, både "vattengymnastik" (vill inte kalla det gymnastik eftersom man inte kan röra sig men anyway

) Och jag fick tex hjälp att dra mina höfter rätt då jag var så uppluckrad så de roterade och det gör stor skillnad.
Hör med din bm som sagt *tycker synd om dig*
Nu måste jag släcka ner här och stänga strax.
Hörs senare töser!
Maj bebis skrev 2009-09-18 17:36:01 följande:
juliaochnellydu verkar inte läst hela mitt inlägg. Jag är inte den som klagar på små saker, jag vet ju att kläderna var begagnade. Förlåt mig jag använde fel ord, menade tvättluddiga inte blekta, men du beskrev det som att det inte syntes den raden tog jag bort då jag tycker det syns. All heder till dig som är så duktig och pluggar och har två småbarn. Skillnaden är att jag precis fått mitt andra barn, han är 2,5 vecka därför har jag inte riktigt vant mig ännu, alla är väl inte lika duktiga som du. förstår verkligen inte grejen med allt, en bild på kläder, dom kläderna jag säljer. inte likadana utan dom på bilden. Har inte gett dig några bortförklaringar alls, känner mig inte skyldig till det utan har bara förklarat. Nu vet jag att jag ska fråga innan, och tro mig kommer ändå inte buda på dina annonser eftersom man inte vet skicket på kläderna.
Jag vill inte vara oförskämd på något sätt men kan du inte ta dessa disskutioner med de berörda via inbox?
Detta brukar alltid vara en mycket trevlig, glad tråd men nu tycker jag det börjar bli väldigt tråkig stämning och ton ... Ni kanske kan ta det lite mer privat om någon part inte tycker det är ur världen än.
Bara en tanke...