Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-10-04 22:41:40 följande:
    Jodå, tror du inte den där Dora kommer åkandes igen, men nu stack jag kniven i den.....superläskig ju!! Bara bra, lite trött bara. Tror det är vädret! Borttagen. Kommer komma en ny, men batterierna var slut i kameran....
    ahaa känns skumt att prata med den där gubbe bilden
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-10-04 22:43:47 följande:
    Tråkigt  Måste skaffa en i 74!
    men köp en 80 direkt så varar den längre
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-04 22:48:03 följande:
    gött då tar jag & stänger ner T
    hehe gör du det
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-10-04 22:51:31 följande:
    Haha ja det är klart, men on växer ju inte så fort så 80 känns ett tag bort
    men jag hade 86 på min grabb redan när han var 4 månader typ i molos bodysar. dom är ju så smala
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-10-04 22:56:05 följande:
    Oj Milla är 6½ månad och 68 passar henne perfekt, förutom pussel då som är en riktig slim-fit

lillebror 4 månader i strl 86 i bodyn 74a i byxorna
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-10-04 22:56:05 följande:
    Oj Milla är 6½ månad och 68 passar henne perfekt, förutom pussel då som är en riktig slim-fit

här är han 4 månader i strl 80 i både byxor och body. tycker inte alls att det gör nått om man går upp en strl på bodyn
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-10-04 23:05:17 följande:
    här är han 4 månader i strl 80 i både byxor och body. tycker inte alls att det gör nått om man går upp en strl på bodyn
    nää 5 månader har han fyllt på den bilden
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-10-04 23:04:26 följande:
    Åh, den fina! Vad tråkigt Visst är tunikorna rätt små i storlek? Ja mitt var det är kanske on spurtar! Sötfisen, vilken going Då ade Milla 56/62
    tack
    haha sicken liten plutt men lillebror kunde också ha det.. men just de smala bodysarna hade han större strl i..
    Milliz skrev 2009-10-04 23:02:57 följande:
    Vilken liten sötis! Ella är 12 mån nu och har 74 på byxor. Fast de börjar vara precis nu men de är inte för korta. Därmot så börjar 80 bli för litet på tröjor. Hon måste ha korta ben..
    tack hihi sött med korta ben ju
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-10-05 00:12:29 följande:
    guuuuuuuuuuuuuuuuuud vikken fin liten lillebror=) i finaste kaniner =) me löööööööööööwe... idag tog ja på max 86 allover=)..byxorna e lite stora på längden men det funkar=).. så på molosalgen blir det nog 86 å lite 92 i tröjor tr ja=)...jösses vad han växer. å e ju abra 11 mån..när började du använda 92 til lillkillen?
    tack vad du är söööt lillebror hade 86 läääänge!! tror han var runt 1.5 innan vi började gå över till 92
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-05 07:57:03 följande:
    Godmorgon! Fy vda jag hatar måndagar...Sitter och velar om vilka skor jag ska ta på Milo till dagis idag. Gympaskor eller dom nya fodrade lite högre skorna? Det är 8 grader och blåser tusan ute... Men solen skiner. Så jäkla svårt är det nu tycker jag!
    ta gympadojorna!! de springer runt så mycket och ligger solen på så blir de fodrade vaaarma. men det är skitsvårt!! jag har lite problem med jackor jag vi har hittills haft en fleece med vindjacka över men det känns liiite kallt... och molo vinterjacka känns ju mega varmt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14