Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-10-01 13:55:44 följande:
    ja eleraff vet jag...men känsn dumt o köpa 68 när man har en i 74...och en jacka i 68 redan Illerhiller? Aldrig hört talas om? Har de någon hemsida där jag kan hitta numret?Ska söka eniro...
    hmm tror det är www.illerhiller.se
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-01 14:00:04 följande:
    de hade bara 68 som minsta
    åhh synd
    zuperduperme skrev 2009-10-01 14:01:38 följande:
    hej. ni som provat molos lurvoveraller, funkar dom för en 10 veckors på vintern?? eller är den för tunn?? har velat köpa en hela hösten nu men sambon säger att den är för tunn. så jag frågar experterna här
    i åkpåse funkar de på vintern ja
  • Buttelina

nä du är det dammsugaren och matshopping som gäller, sen är det dags att hämta dom små {#lang_emotions_heart}

kram på er

• Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2009-10-01 17:32:47 följande:
    Hej.Någon som har koll på Smågryn?La en beställning i juni som jag ännu inte fått. Hon skrev på bloggen att hon gått in i väggen och skulle ta det lite lugnare. Helt ok för mig, skrev till henne att det inte var någon jättebrådska med kläderna. Men jag har ännu inte fått min beställning...Kläderna kommer ju vara för små när jag får dem, om jag nu får dem....Någon annan som har samma bekymmer??
    många som hade detta problemet. begär att få dina pengar tillbaka!
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-01 20:40:52 följande:
    Silverpilen kommer tuta på bra men ni skulle väl köra halv? Pratade med Flock innanJag kan ringa efter vägen
    guuud vad kul!!! ha det så himla roligt

när skulle ni nu senast vara hemma {#lang_emotions_dreamer} *glömsk*
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 16:13:29 följande:
    NOPE! Det är olika beroende på färg och årsmodell Emmsans melker har en i 98/104 som sitter perfekt på honom OCH???????????? Hur gick det???
    men kom inte den rosa samtidigt som den gröna med bruna kantband den har vi i 98/104 och den är tom stor till isabel
    Tjollabolla skrev 2009-10-02 16:18:41 följande:
    Oj, ok. För Milo trampar på sin Jo det gick bra! Allt såg bra ut! Jag var såå nervös innan. Dom fick ingen bra bild av hjärtat så vi ska dit om 2 veckor igen, dom såg ju att det slog jämt och fint, men ingen närbild. Nåja, jag kikar gärna igen! Hon tyyyyckte sig se en tjej  Men vågade inte säga säkert. Men om 2 veckor hoppas jag dom ser bättre!
    åhh tänk vad kul med en liten tjej
  • Buttelina

liljan och smurfen, den jackan är verkligen fin

vet ni om den finns nånannanstans än minpludde?? jag vägrar handla där

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-02 16:27:59 följande:
    Hmpf vad konstigt! Hon sa direkt att vi fick komma igen. Såg dom inte dom olika kamrarna och så med er heller?  Men du får ju när ni ska göra könsul, för då kollar dom väl allt igen? Ja jag kollade på lite bilder nu och det är kanske så att det är en tjej, jag som var så inställd på en grabb! Man såg absolut ingen snopp och den spretade benen åt varsitt håll så man borde sett snoppen där. Man såg dom där 3 strecken oxå tyckte jag och hon som gjorde det med. Men ååh vad nyfiken jag är nu
    meeen då ÄR det ju en flicka
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 16:24:58 följande:
    Åhhhh men tänk om där är en liten lillasyster Då får vi veta nästan samtidigt för jag ska ju göra ul den 13 Oroa dig inte för hjärtat, det viktigaste är ju ändå att det slog jämt o fint! De fick ingen bild av hjärtat när vi gjorde rul heller, de fick ju knappt bild på något alls men inte får vi komma tillbaks dit för det
    sa lillronya nått om hur utbudet varit på lagersalgen???
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-02 16:33:01 följande:
    Hjälp mig nu tjejer! Fick hem dessa underbara idag www.busloppan.se/shop/?artnr=turkosbyxa&cat_i...(Tack liljan!!)Men vad tusan ska jag ha till dom? Jag fyller år imorgon och vi ska ha kalas, hade gärna använt dom då... Men med VAD??
    molos regnbåge?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14