Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-09-20 17:33:27 följande:
    Åååååh...Molo sängkläder o filtar, vilken dröm...då skulle jag köpa en massa med stars till Liams stars rum.Tror jag sett bruna IdaT tapeter med apor på deras hemsida.
    Jag vill ha massa med djuuuur på   Å Bubblis skulle älska dem {#lang_emotions_sunny}

Hoppas hoppas hoppas!!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    MammatillO skrev 2009-09-20 17:37:57 följande:
    Åhh fina bubblis Då borde min lille också passa iaf i jackan , fick tok ryck igår då jag var och shoppade och började undra om jag var helt frisk i huvudet som köpte den åt en pojke RååSa BuBBlan skrev 2009-09-20 17:34:20 följande:
    Tack

Å den är så fin!! Din kille kommer bli snyggast i stan med den
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-09-20 17:39:43 följande:
    Hum, Dukati tröjan, unisex eller pojk?
    Hade satt pojk!
  • RååSa BuBBlan
    MammatillO skrev 2009-09-20 17:43:23 följande:
    Haha eller så blir han den snyggaste "tjejen" i stan Han passar nog i allt man drar på honom RååSa BuBBlan skrev 2009-09-20 17:41:45 följande:
    Å men det är det som är så underbart när dom är så här små, inte köns styrda på nåt sätt å såå fina i alla färgerna {#lang_emotions_heart} Bubblis har just gått girly, hon har verkligen varit unisex Bubbla
  • RååSa BuBBlan

Å måste fixa lite bilder till mäklarn här..

Tbax på en stund..

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-09-20 17:44:12 följande:
    Behöver åsikter.Tog på Emilio lurven för första gången på länge och funderar på om den är för liten...Så himla kort framtill. Nu har jag ändå dragit ner den.Vad tycker ni?
    Å ett tag till funkar den nog, inte fram till i vår kanske, men över hösten
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-09-20 18:04:35 följande:
    Ja den får funka nu ett tag iaf. Får väl köpa en ny om det blir nån molosalg...
    Å jag vill åxå åka på Molo jue.... Skulle ju tok hoppa åt preggo syrran åxå denna gång {#lang_emotions_dreamer} Får se om man kan få ihop det.. *hoppas*
  • RååSa BuBBlan
    Vilkan skrev 2009-09-20 18:09:20 följande:
    Hej! Har inte läst tråden alls men har en liten undran till er som verkar vara proffs på danska märken...  Har funderingar på att köpa overaller av märket Minimo till mina tvlillingtjejer som är 16 månader. Finns det nån här som har erfarenhet av det märket och de overallerna? Det jag har läst om dem verkar bra men tycker att det alltid är bättre att höra av folk som faktiskt har testat själva och har erfarenhet!Tack på förhand! (Overallen jag menar är med brun botten och rosa och gröna löv på. Se länk nedan.)
    Hej!

Å vilken fiiiiiin overall!!! Tyvärr har jag ingen erfarenhet av dem, men tjusig va den absolut {#lang_emotions_sunny}

*tvättstuga igen*

brb..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14