Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God morgon!

Nu har jag vinkat av gubben som bor i Danmark denna vecka *sakna* {#lang_emotions_heart} Själv ska jag börja få lägenheten visningsklar Bubblis och jag får ta varsin trasa helt enkelt, hon gillar iofs att städa {#lang_emotions_dreamer}

Rååsa Smurfen skrev 2009-09-20 23:42:51 följande:
    ja och mössor kommer molo göra okså  så vi slipper slakta mera
    De visste jag redan    *finaste mössorna ever*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-09-21 06:47:56 följande:
    God morgonSambo o stor son hemma med magsjuka i dag. Liten kille måste ju också vara hemma för magsjukan i lördags. Dottern dunderförkyld. INTE så bra start på veckan.
    Å stackare!!    *kryapåerkram* från mig och Bubblan {#lang_emotions_heart}
    Tjollabolla skrev 2009-09-21 06:59:22 följande:
    Godmorgon!Usch, det där lät inte trevligt alls.... Tycker denna måndagen känns fruktansvärt seg och dryg. Usch vad jag skulle vilja ligga i sängen och dra ett täcke över huvudet...
    Go morron

Här e de åxå segt o drygt och dessutom REGN {#lang_emotions_throwup} Vi som haft sommarvärme med tok sol senaste veckan {#lang_emotions_sunny} Ja ja.. Vädret höll sig ju över fotona iallafall
  • RååSa BuBBlan
    Incommunicado skrev 2009-09-21 07:21:14 följande:
    God morgon tjejer, ska strax til jobbet. Sonen brände fingrarna på spisen när vi kokade ägg (lite lät som tur var) nu kankse han är lugnare när vi lagar mat, han ska alltid vara med... suck!Ska visa alla mina T-fynd igår, men får nog ta det från jobbet, måste rusa.
    Aj!   Bränna sig som gör så ont  
  • RååSa BuBBlan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-21 08:05:04 följande:
    Godmorgon tycker pussel tröjan är jätte fin på Milo skickar absolut inte tillbaka den !Man tänker inte alls på rynket ...
    Håller med! Rynket syns knappt i alla pussliga små bitar!! BEHÅLL!!!
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-09-21 08:05:31 följande:
    Hej vännenHar ni jobbat färdigt nu med lägenheten? Hur gick det med huset, är det ert?
    Hej sötis

Härliga skogsbilder i bildis {#lang_emotions_sunny}

Ja vi är nästan klara, lite fix runt kyl o frys samt rensa ur förråden som är mördande röriga, snyggt blev det, hojtar till när den e ute så får du se hur det blev, rätt stor skillnad sen du va här
  • RååSa BuBBlan

Jompa-- Glömde

Huset är inte vårt.. Dom vill få upp priset men vi är envisa och dom har ingen annan än samt så har dom redan köpt nytt, tiden är på vår sida så det är bara att hålla tumsen stenhårt

• RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-09-21 08:15:51 följande:
    Åhh spännande att få se.Hoppas ni får det andra och att de ger sig eller att ni hittar något annat fint.Ska hålla tummsen för det och att ni får en riktigt bra budgivning på er.
    Tack sötis {#lang_emotions_heart}

Det är riktigt spännande detta
  • RååSa BuBBlan

Ooo {#lang_emotions_dreamer} Har visst lite T avslut i dag åxå ser jag {#lang_emotions_laughing} Inga mega grejer, men några kronor blir det

• RååSa BuBBlan

Å där vaknade lill Bubblis {#lang_emotions_heart}  Dags för morgon mys

Cu sötisar..

• RååSa BuBBlan

Go kvällen

Bubblisen sover o pappan i Danmark, vad ska mamman göra då rå? {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14