Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nu har jag precis lämnat mitt första negativa omdöme på T. Känns inte kul, men vad gör man liksom när man inte får kontakt med säljaren

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Hej

Sitter här och tittar på hummels overaller. Älskar den rosa, men den gröna och den turkosa är ju också jättefina. Hur ska man kunna välja

• Busbellan
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-03 20:54:02 följande:
    Hmm.. men vad är det för fickor på ärmarna?! Har det varit det även på de tidigare kollektionerna?! Tyckte det såg lite konstigt ut...
    Ingen aning om det varit så innan
  • Busbellan

Vad ska man egentligen ha till badgeklänningen? Blir det bäst med enfärgat eller har nån nåt bra tips?

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 21:11:12 följande:
    Enfärgat e ju snyggt, men annars tror jag på katvigs lila/gröna leggings faktiskt
    Tror du att det funkar? tja, kanske. Måste nog ändå ha dem leggingsen så det får jag väl se sen då
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2009-08-03 21:13:26 följande:
    Hej igen förresten.Har precis gjort en blåbärspaj som får bli efterrätt imorgon, herregud så smidigt, att jag inte gör paj oftare?
    Ja, paj som är såååå gott.
    Här har det också blivit en och annan blåbärspaj på sistone, annars brukar jag göra mest äppelpaj.
    Paj med vaniljvisp *mums*
  • Busbellan

Undra vad jag ska hitta på imorgonkväll. August sover ju på kortis och sambon tar med de andra barnen till stugan några dagar. helt själv, det händer typ aldrig.
    Tror jag ska sätta mig med de där fotoalbumen som jag ligger minst sagt lite efter med

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 21:15:47 följande:
    Tack Men VAD har man till en sån tröja?
    Vilken tröja är det?
  • Busbellan
    Busbellan skrev 2009-08-03 21:16:41 följande:
    Vilken tröja är det?
    Glöm det, såg i BT
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14