Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

är det bara för mig fl strular ikväll? Blir utkastad titt som tätt

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Incommunicado skrev 2009-08-05 21:22:22 följande:
    Hej tjejer! Var på könsUl idag och det visade sig vara en liten Adrian, Damien ska få en lillebror! Stormis: Katvigs velourklänning  - du får en ny chans på den! Jag skickar tillbaka den imorgon.
    Åh grattis!! Kul med en lillebror!!
  • Busbellan

*urk* {#lang_emotions_throwup}.

Vår katt spydde ute på plattorna utanför altanen för en liten stund sen
    Skulle precis gå ut och ta bort det, men tror ni det var kvar. Nej, antingen har hon ätit upp det igen eller så har nån annan av katterna som går här gjort det.
    *mysigt* {#lang_emotions_throwup}

• Busbellan
    Pepper79 skrev 2009-08-05 21:43:20 följande:
    Mysigt....eller inte
    Ja, jag slapp i alla fall ta upp det, där var helt rent
  • Busbellan
    JuliaochNelly skrev 2009-08-05 21:45:09 följande:
    Antigen så ger man neg eller så gör man som jag gör imånga fall för att slippa ett hämnd omdöme skiter i det helt enkelt ber om kreditering från t och lägger upp den igen....Jag har ett annat problem jag har skickat ett paket för lääääängesen via dhl till en köpare och fick idag ett brev ifrån dhl om att jag måste hämta paket för personen inte hämtat ut det & jag får inte tag i henne alls trots flera försök vad gör man?
    Då hade jag hämtat ut paketet och struntat i att höra av mig till köparen. Har man inte tid att hämta ut sitt paket så kan man vara utan tycker jag
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-08-05 22:24:11 följande:
    Oj bra pris. Man kan nog göra sina fynd på t just nu.
    Ja, konstigt att ingen snott dem på köp nu tidigare, startades ju ändå igår kväll
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-05 22:25:16 följande:
    Fiiiina!! Å rätt bra pris åxå ju
    Jag älskar långärmade klänningar. Perfekt plagget på vinterhalvåret
    Nu har jag såna i svart, råsa, röd och grön.
  • Busbellan

Åh, jag blir så sugen på katvig velour när ni visar såna fina bilder
    Men jag ska försöka vänta och hoppas på att det finns kvar sen när de reas nånstans.
    Räcker ju med att jag shoppade en lurv idag, jag som INTE skulle ha nån mer lurv till Ella

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-08-05 22:37:47 följande:
    Bra taktik det där. Tyvärr kommer jag inte att kunna hålla mig så länge. Så det är lika bra att satsa direkt. Men jag har inte shoppat något höst molo och skall inte heller göra så då kan jag köpa mycket katvig i stället Vad blev det för lurv till ella?
    Den liiiiila med grön kant
    Så nu har vå två lila här hemma snart, men båda är ju lika fina så det var ett måste
    Ja, jag har ju shoppat lite Molo, så jag håller mig ifrån Katvig ett tag.
    Det enda jag ska ha nu snart är ett par lila/görna leggings, men jag hoppas att nån shop kan ha fraktfritt snart så tar jag dem då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14