Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Åker bort ett tag nu, men ser ni badgesleggings komma in nånstans får ni gärna inboxa mig! Hinner inte läsa igenom tråden, men kommer ha lappisen med mig

• snigelina
    jojoa75 skrev 2009-07-31 19:29:13 följande:
    snigelina vilken strl?? För jag kan ju knipa åt dig om du vill?
    110 eller 116.. gulliga du {#lang_emotions_heart}
  • snigelina
    Morty skrev 2009-07-31 19:31:07 följande:
    Ha en skön semester!!
    Tack! Jag hoppas vädret blir lite bättre bara..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-08-01 00:14:35 följande:
    jaaa den velourklänningen SKA jag ha!!! hoppas så att mysgrodan tagit i den!! *min favoshop*
    Den lila? Jaaa, den ser underbar ut! Måste ha! Fast kanske inte i fyra strl som den turkosa.. {#lang_emotions_dreamer}
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-08-01 00:39:00 följande:
    haha fast på de enfärgade tröttnar jag aldrig Jag ska ha en lila klänning bara sen köper jag dina när dina barn växt ur dom
    Haha, näääe, de turkosa är fortfarande jättefina, det tycker jag ju! Och så har jag ju dem undanlagda över sommaren så man liksom hinner längta lite {#lang_emotions_heart}
  • snigelina

Butte - Vad fick Isabel för strl på badges-leggingsen?

• snigelina
    Buttelina skrev 2009-08-01 00:44:52 följande:
    ehh jaaa!! har fler fått in?? vilken strl har du till din snäcka (den minsta ) i katvigs långärmade bomullsoklänningar? 104 är ju långa till isabel men blir de korta i armarna??
    Hrm, hon hade 104 och 110 förra vintern, men 110 var lite lång vet jag. De är lite svåra. Lite för lång modell liksom..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-08-01 00:44:52 följande:
    ehh jaaa!! har fler fått in?? vilken strl har du till din snäcka (den minsta ) i katvigs långärmade bomullsoklänningar? 104 är ju långa till isabel men blir de korta i armarna??
    och nej, det är nog bara LPL som fått in Bubblan shoppade loss förut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14