Haha jag kom ju på det i maj nångång och skrev ett väldigt upphetsat inlägg här om vilken fantastisk lista som hade kommit på Tradera. Fick till svar att den varit där i flera åår
God kväll!En liten OT fråga men var kan man hitta en mätsticka så man lätt kan hålla koll på barnens fötter hemifrån. Jag har frågat i varenda butik på stan men det finns ingenstans.
Åh det jagar jag också, skitsvårt ju . Blev tipsad om Gordons men inte ens de verkar ha men tycks vara den typen av ställen man får leta på??
Hänger med på din fråga.A började på krkis idag och då sa de att de gärna skulle ha inneskor.KAn man ha mockasiner tro? Eller det är muppigt?
Hmm risken är väl at A själv kan tycka det är muppigt/barnsligt om alla andra har inneskor, hon är ju såpass stor att det kan vara känsligt. Fråga henne, tycker hon mockasiner är bra så funkar det väl alldeles utmärkt?!! (om hon nu är en tjej som bryr sig vill säga )
Frågar jag henne ska hon väl ha prinsessskor av nåt slag. De enda skorna som är perfekta just nu är pumaskorna med glimrande stenar på. Tror rååååsa mockisar med glitter funkar. Får nog gå till HM känns det som.
Ja men det var lite så jag tänkte också, hittar du några hååååsa glittriga mockasiner och kanske t om med en liten prinsessa på så lär väl hon tycka att det är världens bästaste innetofflor