Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

oj vad ni shoppar lurvar kollade hos matador och barnlyan flera storlekar var redan slut ,de kom liksom i dag

• Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2009-08-07 21:14:30 följande:
    halloj en snabbis! Vilka fina bilder på overall/jackprovningar! Hade nog inte själv velat prova vinterkläder, iaf inte idag! såå varmt det har varit idag..Hmm jag som varken gillade pins el babushka tycker de är jättefina i bt........ dax att inte kolla i bt så mycket Vad är det förresten för skillnad på pins o badges?? Trodde det var samma??!!
    pins kille badges  tjej lite töntigt jag säger pins  till allt
  • Rååsa Smurfen
    Pimm skrev 2009-08-07 21:22:12 följande:
    Hej tjejer. Det är svårt att hänga med er för gudars vad ni skriver på:) Idag har jag besökt Annacill för första gången, skulle köpa molos vantar i moss men dom hade bara ett par svarta, lite trist men jag fick provat ut storleken iaf så får jag ta dem senare. Köpte en dukati tröja med däckärmar och en Nova star wct jacka i rött på 50%. En lite Wheat suit till grannens nyfödda flicka fick vi också med oss:) Ville en Molo tröja till men den fanns inte i storlek.Får man fråga hur länge ni hållit till här för det känns som ni känner varandra väl.
    några år , 2 år kanske minns inte riktigt när jag ramlade in här {#lang_emotions_smile} det kommer ju okså nya stammisar
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2009-08-07 21:03:01 följande:
    tack för hjälpen igår med prolistern, tycker fortfarande att sen suger men jag vet hur man skall göra nu i alla fall tack tack tack
    så lite så ville bara inte att du skulle råka ut för samma katastrof som jag hade,det var faktiskt det mest stressande tradera upplevelsen jag haft ,om man inte räknar hur uppjagad man blir när man kämpa att ninja till sig  något man bara måste har
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2009-08-07 21:29:09 följande:
    Hänger fullständigt med O japp, lite töntigt med olika namn om det enda som skiljer är könet..
    ja nått pytte på själva pinsen  skiljer på kille och tjej
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-07 21:31:00 följande:
    You go girl! Du det tåget har gått för lääänge sedan. Du får komma hit o lära dig arabiska. Lovar dig att de inte är tuffa om du svär åt dem på arabiska
    jag kan arabiska lite   kan du mycket  ?
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-07 21:37:39 följande:
    hahahahahahahahahahahahahahahahah*lol*Du är fan obetalbar! Ja har också känslan av att svenskarna är värst.. Talibanerna viker när du börjar hota med föräldrarna då de vet att de får på fan om du går dit Svenskarna är så kalla så även om du går till öräldrarna händer det i 50% av fallen inget ändå.. Kan du!?! Ja kan flytande MEN! Irakiska.. Fattar nada niet av tex de som kommer från Marocko osv.
    japp levde ihop med en kille från libanon i 8 år innan så lite sitter kvar ,gillar arabiska fram för allt deras musik och maten okså ,kul att du kan flytande ,min kompis kan okså flytande arabiska ,försökte lära mig lite kurdiska men det är svårare 
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-07 21:37:39 följande:
    hahahahahahahahahahahahahahahahah*lol*Du är fan obetalbar! Ja har också känslan av att svenskarna är värst.. Talibanerna viker när du börjar hota med föräldrarna då de vet att de får på fan om du går dit Svenskarna är så kalla så även om du går till öräldrarna händer det i 50% av fallen inget ändå.. Kan du!?! Ja kan flytande MEN! Irakiska.. Fattar nada niet av tex de som kommer från Marocko osv.
    hur har du lärt dig flytande ,av din man eller gått kurs ? kan du skriva okså eller *bara* prata
  • Rååsa Smurfen

Var inne och hämtade min lurv på BR hittade lite fint till som jag lagt undan ,bla badge i byxa med mudd i stl 92 och fina pussel leggings  i stl 92 han hade bara fått ett par {#lang_emotions_smile} men hur vad det med dem han sa att de gjort dem upp till stl 92  ,ett tag pratad vi ju om att de inte gjort dem alls ?

• Rååsa Smurfen
    LA Woman skrev 2009-08-08 16:48:58 följande:
    VA!!!!! FANNS PUSSELTIGHTS??????? Varför sa de inte det när jag var där igår?
    han hade bara fått ett par och då hade han tagit hem dom först till sina barn ,men bestämde sig för att lägga tilbaxa dem i affären och då kom jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14