Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tasha78 skrev 2009-09-23 07:59:30 följande:
    och sen egenskaper
    Tasha78 skrev 2009-09-23 07:58:43 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 07:57:20 följande: japp det går högerklicka på bilden
    Även om det är taget med en mobil?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-09-23 08:01:58 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 07:36:30 följande: Men oj Vilket skitpiercingställe! Det är ju mer eller mindre "bestämt" att inga piercingar görs på barn under 15 år och mellan 15 och 18 med föräldrARS tillstånd.Och vilken korkad exman
    Han är inte korkad.. Han är helt sjuk!! {#lang_emotions_yell}

Är det så med åldrarna? 15 år?
    lillronya skrev 2009-09-23 08:03:24 följande:
    Anmäler piercaren till att börja med. Finns väl ingen seriös piercare som piercar ungar innan de är 15?Annars är där väl inte så mycket att göra...Vi lät Michaela pierca näsan när hon var 11 iofs, men då var vi överens. Och det är inte värre än hål i öronen tycker jag.Nu sen hon fyllt 15 har hon piercat både ögonbrynet och naveln. Men med vårt godkännande och hos den piercare som vi valt.Det värsta är ju att han gjort nåt som ni inte är överens om!!!Hej i tråden förresten
    Nä alltså jag har inget emot själva piercingen, vi hade sagt att hon skulle bli äldre först och vill hon då så får vi diskutera detta, men nu är hon bara 13 och byter stil efter en kvart, dålig på att sköta om detta mm mm..

Han gick nog med på det till 90 procent BARA för att gå emot mig
  • RååSa BuBBlan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-23 08:11:47 följande:
    synnerligen korkad och dum  jobbigt med ett sådan ex Som pappa ska man ju se till barnens bästa och inte vad de vill göra just nu ,kan du inte anmäla percing ställlet för det kan väl inte vara lagligt att göra det på så unga oavsett om en förälder ge sitt samtyckte ,det finns ju en hel del korkade föräldrar ..
    Ska läsa på om det..

Nu måste jag kolla upp det här olämpliga fotot, är det taget hos honom då jäklar!!!

Tack sötisar för info om bilder och tyckandet om hans handlande!!!

Kikar in på en stund igen..
  • RååSa BuBBlan

Å nej nej nej!!! Fotot VAR taget hemma hos honom och det är ett otroligt olämpligt foto, va tusan ska jag göra nu då?????

*gråter* {#lang_emotions_cry}

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-09-23 09:07:54 följande:
    hur olämpligt gumman? på vilket sätt?? kanske kan du polisanmäla honom?
    Fotot är taget kl 16.50 Lördag den 5/9 då hon var hos honom och E står med en smirnoff flaska i handen halvdrucken, visar magen med piercingen....

Hon är för fan bara 13 år!! Va sjutton ska jag göra???  {#lang_emotions_cry}
  • RååSa BuBBlan
    Flock skrev 2009-09-23 09:12:05 följande:
    Fy, vad jobbigt du har. Jobigt när den andre "föräldern" bara motarbetar och gör det bara för att straffa den andre vuxne. Skickar en massor av emati och styrka till dig!!Godaggens i tråden!Inatt ha jag bara drömt om småfolk.. Det är nog efter alla underba bilder i bildtråden som jag har dregglat över i flera dagar nu.
    Tack! Ja nu behöver jag all styrka i världen!!! Han är värre än jag visste tom..
    MammatillO skrev 2009-09-23 09:12:39 följande:
    Vad är han för en pappa igentligen ? *arg*låter han tösen göra som hon vill och du får ta hand om "skiten" ?RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 09:06:05 följande:
    Han är sååååå sjuk att det finns inte ord!!! {#lang_emotions_cry}
  • RååSa BuBBlan

Jag måste ringa socialtjänsten alltså...  Dom MÅSTE hjälpa mig!!! Kommer inte ge mig förrän dom tar tag i honom!!!

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-09-23 09:15:22 följande:
    %&¤(/)=(/)&%¤#¤"¤%&/()=(/#¤"(/)Polisanmäl honom tycker jag! Ring socialen, något måste de ju göra!! Han komme rju dra ner henne i ett hemskt beteende annars...det är SÅ lätt att påverka en 13-åring och hon kommer säkert tycka att du är "elaka mamman" just nu men så här kan det ju inte fortgå! Hemsk jävla karl!
    Ja jag ringer socialtjänsten idag, fick bra kontakt med dem efter hans senaste framfart, dom var vettiga den gången och sa att jag inte ska släppa dem till honom om jag har den minsta misstanke att det inte är bra där borta, å detta om NÅT är inte bra och jag har tom BILDBEVIS på hans idioti!!

Nu får det fan vara nog!!! Sittar ara här och skakar!!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-09-23 09:15:47 följande:
    ring polisen eller socialen! har han serverat henne alkohol så har han verkligen gjort en stor tabbe!!! stackars lilla barn
    Ja jag ringer soc idag, dom måste måste måste hjälpa mig!! Han kan ju inte bete sig så här..
  • RååSa BuBBlan

Nu har jag ringt runt lite här..

Familjerätten brydde sig inte nämnvärt som vanligt, han är ju deras pappa och dom ska tydligen vara glada dom här tjejerna att dom har en pappa alls   Sjuk inställning!!

Socialen hade bara telesvarare men jag bad dem ringa upp så det hoppas jag på idag..

Om det är så här när hon är 13, vad kommer hon då få göra där borta när hon är 15? Nu är jag inte ledsen längre ett dugg, nu är jag bara fly förbannad på hans sjuka sätt!!

Lägenheten kom ut nu tillslut, skönt att NÅT går bra iallafall!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14