Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-09-23 22:03:31 följande:
    haha din stackare och stackars moder natur usch vad jobbigt för dig gumman och för stackars lilla bella som liksom sitter i kläm. Jobbigt situation för er alla. Hoppas att nån från soc eller liknande tar tag i det, och tar sig ett snack med honom! Bästa hade ju varit om du hade fått full vårdnad och full makt! *kramar*
    Tack sötis {#lang_emotions_heart}

Vi kämpar på
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 22:05:51 följande:
    Behövs visst inte- han sitter här jämte och tjatar om att F Å göra pannkakor till mig nu
    Ha ha ha   Vad nu då??? Vadan denna plötsliga matlagningslust? Gu va gulligt av honom {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-09-23 22:07:19 följande:
    Jag är verkligen inte avundsjuk... *kram*Stackars dig o stackars tjejer, han verkar ju inte ha ett samvete alls...
    Tack sötis {#lang_emotions_heart}

Det värsta är att han tror han är SNÄLL mot dem på de här sättet å det är det som gör honom så läskig *rys*

Du ska läsa hans helt sjuka sms han skriver... Får magsår bara jag tänker på dem... *sååå sjuk*
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-09-23 22:07:49 följande:
    tittar in och måste skicka lite kramar till digDu måste vara så arg och ledsen. Du som jobbar så hårt för att dina barn skall få bra värderingar och bra uppfostran opch så kommer han och bara sabbar det genom att vilja vara mer som en "kompis" Och sen blir det ju att du är den dumma och han den snälla för att de får göra vad de vill hoss honom. Tycker så synd om dig kram kram kram
    Ja det är rena motsatsen där borta.. Dom är uppe hela natten, Emelie till strax efter kl 04 sist..

Här har vi klara regler, tider och rutiner, inte alltid så roligt kanske, men nödvändigt och rätt tryggt..

Tack för kramisarna sötis
  • RååSa BuBBlan
    Magda78 skrev 2009-09-23 22:08:58 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 21:58:38 följande: Skickar ett gäng styrkekramar och tumhållning om att det kommer att reda upp sig till det bästa för barnen. Och som flera andra så hoppas jag att du så småningom får ensam vårdnad (även om jag förstår att en sådan utredning kan ta tid).Jag blir förresten nyfiken på lägenheten (eller är det hus?) så du får gärna plinga i inboxen så jag får kika Vi har precis sålt vår lägenhet också... så nästa vecka packar vi de sista flyttkartongerna och drar norrut. Sambon har jag redan skickat iväg. Han började på nya jobbet i måndags så nu lever jag singel-mammaliv i storstan med barn som har vattkoppor *heja*
    Tack!! Vi kämpar vidare

Skriver i din gb..
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-09-23 22:17:42 följande:
    Ja han låter verkligen sjuk i huvudet...det saknas nog några skruvar där...hur var han när ni var tillsammans??
    Helt normal i början.. Lite udda kanske men inte så han stack ut jättemycket..  Efter ett tag blev det INTE roligt!! Då var jag redan gravid med E och ville för allt i världen inte krossa "familjelyckan" jag försökte med allt, tog honom till psykolog, läkare, ringde akuter o allt man kan tänka sig.. vi separerade en period under brutala former, han gick i terapi och kändes rätt lugn igen.. Å jag mitt dumma nöt gick med på att testa igen, ung och dum med noll vett i skallen.. Gravid med B och allt va väl rätt lungt ett tag med diverse knepiga händelser, sen när B va 1 så va det kört, jag stod inte ut längre.. Vi separerade och han kom aldrig över det, jag gick och han kan inte förlåta..  Det har hänt så mycket elände så jag vet inte vad.. Vill bara glömma..
  • RååSa BuBBlan
    MammatillO skrev 2009-09-23 22:28:53 följande:
    Han kan ju ha en diagnos ?Både jag och sonens pappa har diagnoser , men kan ju lugnt säga att jag är mer "normal" än vad sonens pappa är han kan ju inte ens erkänna sin diagnos för mig ( väldigt knepigt pga av att vissa diagnoser kan gå i arv)RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 22:26:34 följande:
    Ja han har säkerligen en diagnos, vägrar söka hjälp, sen dåliga hemförhållanden som barn, han mår säkerligen skit dåligt på många sätt å skulle han erkänna det och ta tag i det skulle min respekt ligga i ett helt annat fat.. Nu är han bara sjuk och elak..
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-09-23 22:31:17 följande:
    ja men päls som fuskpäls. fuuult jaaa eller hur huuu

Sån ska Bubblis INTE få
  • RååSa BuBBlan

Nä dags o varva ner framför tv:n så man kan sova inatt

Cu sötisar!!

Ni e bäst allihop de vet ni va {#lang_emotions_heart}

Upp piggande och snällast i världen!! Lööööv joo!!

GOD NATT!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14