Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-09-23 21:45:44 följande:
    Usch måste vara jobbigt att bara vänta, antar att du vill ha samtalet gjort med en gång och att de reagerar!
    Antagligen så reagerar dom inte alls Det måste nästan vara hot om livet för att man ska få gehör.. Men lite råd och en vinkel på saken kan jag säkert få.. Mitt hopp är att dom kan prata med honom..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-09-23 21:45:53 följande:
    usch jobbigt jag har tänkt på dig idag!
    Tack söta! {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 21:46:43 följande:
    Vilken fin Bubbla i bt- läcker komboOch jag blev grymt sugen på pannkakor..sådär så att jag behöver det typ nu
    Tack

Å förut va det glassen som drog dygnet runt   ha ha ha.. Du e rolig du {#lang_emotions_kiss}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-09-23 21:48:58 följande:
    jaaa underbar kombo såå fina dom byxorna!!
    Mmmm... sååååå fina!!! Ska börja använda dom nu trots att de är 104:or, nu har dom legat länge nog i skåpet
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-09-23 21:51:03 följande:
    usch fy fasiken vad maktlös man kan bli i detta samhället  man får ju ingen hjälp nu förtiden
    Ja det är rätt hemskt.. Jag har ju sökt hjälp mot honom i mååååånga år och inget har förändrats från hans sida, det är nästan värre nu iom att barnen är äldre.. Men denna gång är det ju alkohol med i bilden tex å det är ju olagligt att förse underåriga med det så det blir väl den biten jag får gå på..

Å jag hade en långt samtal med tjejerna idag var för sig..

Bella bröt ihop alldeles!! Hon orkar inget mer sa hon, trött på alla hemligheter hon vill inte ljuga.. Hon fick prata av sig och berätta alla "hemlisar" hon visste tex om piercingen men fick absolut inte berätta för mig, stackars liten grät floder och ville bara berätta..

Emelie är bara arg på mig, pappas ord som kommer ur munnen på henne.. Jag försökte förklara så tydligt jag kan att detta var fel gjort av pappa, men hon anser att jag är den elaka som inte vill ge henne en piercing, alkoholen ljuger hon om det ser jag på henne.. Har hittat mer bevis på att hon fått dricka bland hennes sms..

*trött o ledsen*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-09-23 21:52:30 följande:
    men amnings suget kan vara grymt jag hade nojan på pollysar när jag ammande lillebror
    Jo iofs
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 21:53:43 följande:
    Ja mitt sug efter sött är mycket värre nu än när jag var "lovligt" tjock
    Ta du ett gäng pannkakor
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-09-23 21:54:50 följande:
    dom skulle ju legat i MIN gaderob juuu eller isabels såå fin till knapptröjan med prickarmar
    Glad att jag behöll dem
  • RååSa BuBBlan
    Magda78 skrev 2009-09-23 21:55:32 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 21:52:24 följande: Har du eller kanske någon annan koll på om det är någon shop som har liknande muddbrallor i något fint print stlk 104 som går att köpa nu?Gillar verkligen dessa muddbrallor och de är sååå fina!
    Å dom dummisarna gjorde ju bara muddisar upp till 92 i höst
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 22:01:53 följande:
    Ja men i detta hushåll steker pappan bäst pannkisar*undrans hur sugen han är på det kl 22 en onsdagkväll*Skickar en stor varm kram till dig och hoppas verkligen att du får med socialen på din sida nu! Känns som att den där flytten kommer i rättan tid
    Du får muta han med nåt {#lang_emotions_dreamer}

Tack snälla!! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14