Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-09-13 21:23:22 följande:
    nej det där ärv äl en 08? Tycker den gröna randen är för mörk för att vara en 07? Men det är ju svårt, allt beror ju på kameran
    Jo det är sant Fast jag tycker att det ser ur att vara en 07:a om man tittar på det blå också, för det ser inte lila ut på bilden...kan ju ha fel förstås {#lang_emotions_undecided}
  • LA Woman
    LillaÄrtan skrev 2009-09-13 21:30:14 följande:
    Skitsamma. Jag är glad om den passar sen får den fast vara från stenåldern. Haha, jag vet ju att olika år är olika stora... Så jag hoppas ju självklart på att den är liiiite större! Nu måste jag jaga täckbyxor som passar till
    Personligen tycker jag att 07:a är snyggare
  • LA Woman
    Mitt livs lycka skrev 2009-09-16 22:41:59 följande:
    Vad har ni för vintermössor till era små? Jag letar som en galning efter snygga/tuffa vintermössor men hittar inga. Så fort de är av den lite varmare sorten så ser de så "muppiga" ut... Inte kan lilleman ha bomullsmössor hela vintern?!
    Jag brukar hitta snygga vintermössor på Po.p.
  • LA Woman
    lillronya skrev 2009-09-16 22:47:25 följande:
    JA de hade jättefina randiga ju!
    Jam de är ursnygga!!! Har de två randiga från i fjol här hemma
    Mitt livs lycka skrev 2009-09-16 22:47:33 följande:
    Men jag var inne på Pop igår och jag tycker att även deras vintermössor är lite tråkiga...Kanske får hoppas på en riktigt mild vinter så att man kan använda bomullsmössor för då är det ju mycket lätt att hitta snygga mössor!
    Såg du den i svart med regnbågsränder, jättesnygg tycker jag
  • LA Woman
    lillronya skrev 2009-09-16 22:53:37 följande:
    Vad var det för färger i fjor då?JAg är sugen på den svart/turkosa randiga med fleece inuti. Vet ju inte om vi pratar om samma mössa. Har ju fortfarande aldrig handlat på pop till nåt av alla barnen.
    Det är de stickade jag menar

I lila/rosa

och regnbåge
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-09-29 17:48:47 följande:
    Jag skulle kunna ge dig en lååång lista med tips om du vill? Som sagt kamomillté måste du testa, viktigt dock att du bara doppar påsen en kort stund, det ska vara mycket vatten med lite tesmak liksom. Det sätter fart på magen. Sen äter Maia stora mängder nötter och russin varje dag som snacks. och gud ja, MAJSBRÖD!! Ser ut som kex, finns bland det glutenfria brödet. Majs är superbra för magen! Så gilalr han inte dom bröden/kexen så är majskrokar också bra. Hoppas något hjälper snart, det är ju så jobbigt Maias dos ligger nu på 2 påsar/dag och en dulcolax var 3e om hon inte bajsat (idag är den där 3e dagen så hon ska få den strax...). Du kan lugnt ge Svea 2 påsar om 1 inte hjälpt. Hellre för mycket på det viset än att hon ska behöva suppar som Maia eller klyx/lavemang. Men se tipsen ovan som ajg skrev till smultronhjärta, testa det till svea också! Majsbröd med en kopp kamomillte varje kväll ska ni se gör susen Det har hjälpt MYCKET här! Blandar ju då i movicolen i teet också, då dricker Maia gärna det. Blandar jag movicolen med bara vatten så är det jättesvårt att få i henne det...
    Men majs är ju stoppande... Jag har undvikit majs till Felicia.
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-09-29 18:08:43 följande:
    Likadant med kamomillte. Det kan fungera jättebra även mot lös mage. Så allt är ju så individuellt och man får testa sig fram.Jag blir ju t.ex hemskt dålig och lös av mjölk, Maia blir totalt igenförstoppad...
    Ger inte Felicia heller mjölk, hon blir också stenförstoppad då..
    Nu har det varit bra med hennes mage ett tag som tur är
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 18:07:37 följande:
    Det där lät väldigt rimligt
  • LA Woman
    Greksmurfen skrev 2009-09-30 15:42:05 följande:
    www.facebook.com/photo_search.php?oid=1424454...#/group.php?gid=142445444418&ref=mf...tyckte det kunde va skoj å en sådanhärintressegrupp på FB med =) om ngn e intresserad
    Kul med danskgrupp på fejjan Gick genast med såklart
    ängeln83 skrev 2009-09-30 16:01:26 följande:
    OOooops...om ni undrar vad det är för gubbe som gick med i gruppen på FB så är det min Trodde det var jag som var inloggad men det var visst han
    Haha
  • LA Woman

Jag har köpt Viking goretex-kängor till båda mina barn i år, då vi varit helnöjda med de matilda fick i förfjol och kunde ha även hela förra vintern {#lang_emotions_surprised} De var ifs dyra trots erbjudande (690, 990 till ordinarie pris) men jag tyckte att det var värt det eftersom barnen är ute så mycket hela vintern

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14