Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

AnnaFreja skrev 2009-09-05 13:14:49 följande:
    Hej! Tänkte slänga in en fråga i tråden. Funderar på att köpa en molo vinteroverall. Är det någon som vet hur den är i kvaliteten? Blir den snabbt sliten?
    Den är otroligt slitstark! t om min sambo var djupt imponerad förra året (han tyckte nämligen det var galet dyrt för en barnoverall) och tyckte den är värd varenda krona! Sonen lekte och åkte på grus i backar, steniga grusiga rutchkanor ect och inte en skråma är det på overallen! Andra billigare hade defenitivt gått sönder av hans behandlig i vintras
  • Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2009-09-05 19:53:10 följande:
    Hej i tråden Grattis Tara Kom hem igår kväll efter en jobbig vecka på sjukhuset. Lucas opererades i måndags, har haft superont må o ti, sen har det successivt blivit bättre. Jättejobbigt att se sitt barn ha så himla ont.. Skulle bara vilja ta över all smärta.. Allt gick bra under op, dock var han intuberad eftersom han var sövd så länge (5½timme).Nu är han så stolt över sig själv att han gått igenom allt det här och superstolt över sitt nya öra. Vilken grej! Så stort för honom.. och som det kommer att göra under för hans självkänsla..Dock är det inte helt klart än, två operationer till, men de är mycket mindre, då sover han ca 2 tim och så får vi åka hem dagen därpå. Nästa är om 3 mån o nästa igen om ytterligare 3 mån.omtumlande vecka med andra ord och inte nån shopping öht
    Men usch, jag förstår att det är tufft att behöva se sitt barn ha så ont, man vill ju bara få byta plats med dom {#lang_emotions_frown}
    Skönt att det gick så bra iaf!! kan tänka att han är stolt, lilla Lucas {#lang_emotions_heart}
    Kram till er!

{#lang_emotions_flower} GRATTIS TARA! {#lang_emotions_flower}

MammatillO skrev 2009-09-05 20:12:21 följande:
    /strong¶
    men om du lägger in fotot i ditt galleri och länkar i BT kan ju någon med plus klistra in om du vill?
  • Fantastiska Skatt
    LJ2 skrev 2009-09-05 20:23:46 följande:
    Min Max e äldre än din Tara Han fyllde 3 igår!! vet hur du kommer va nu ikväll.. *totalt slut!!* jag va det igår =)) Grattis till lilla tjejen!!!
    Grattis i efterskott till Maxen {#lang_emotions_sunny}
  • Fantastiska Skatt
    Mawe123 skrev 2009-09-05 20:53:04 följande:
    Jag blev lite sugen på deras enfärgade shorts också, har letat enkla enfärgade shorts och hade tänkt köpa plastisocks men nu blir jag osäker. Har ni provat villervalla shorts. Vi ska till thailand en månad i vintern så behöver rusta lite sommar kläder också =)
    Jag gillar villervallas shorts, dock har jag ingen erfarenhet av plastisocks så kan inte jämföra.
    MammatillO skrev 2009-09-05 20:38:56 följande:
    Hmm hittar inte så jag får upp adressen med bilden då jag klickar på den Fantastiska Skatt skrev 2009-09-05 20:34:37 följande:
    vill du ha hjälp?
  • Fantastiska Skatt
    LA Woman skrev 2009-09-05 20:54:26 följande:
    Tack  Köper ifs 98 i Molos tights nu men hon har 92 också. Våra kläder har hållt bra men jag har hört att en del haft problem med just den här färgkombon...den har tydligen blivit väldigt nopprig.
    sötnosen!!
    Undrar om det var en särkild sändning från fabriken som var dålig el nåt för våra kläder i den kombon var verkligen supervälanvät och fortfarande fint!
  • Fantastiska Skatt
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-05 21:06:06 följande:
    pjg4wwvdvcdfzzgdgfggffvvbgvfbnjmkkcfjj  Tara som inte vill sluta skriva

Söta födelsedagstjejen!
    MammatillO skrev 2009-09-05 20:57:31 följande:
    Ja ,Tack! finns 4 bilder som jag vill ha inlagd du ser nog vilka Fantastiska Skatt skrev 2009-09-05 20:56:31 följande:
    Fixat
    Sicken liten goding du har!
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2009-09-05 22:41:23 följande:
    Vilken storlek bör Maia ha på vinterskor om hennes fot är 14,5cm nu?? 16,2cm eller 16,9cm i innermått??? 16,2 känns som att det kanske blir för liten för snabbt...
    jag hade valt de mindre och köpt nya om de växs ur innan säsongen är över. För stora vinterskor är jättejobbigt för barnen att knata runt i, sitter ju inte på foten på samma sätt.
    snigelina skrev 2009-09-05 22:49:02 följande:
    Min sambo tycker att jag är knäpp, men jag måste beklaga mig lite Idag har jag städat och rensat i barnens garderober och ÅH, så mycket plats och så fint det är nu! Gillar det verkligen! Har tagit bort i princip alla sommarkläder och det gör SÅ mycket för den inre friden Nåja.Nu satt jag och sorterade Stellas leggings och tog även fram hennes leggings-växalåda (det enda som finns hemma, resten är i förrådet.. vet inte varför det blivit så *s*). Vissa i nästa strl var lagom nu, så det var ju bra.. MEN.. aquaflowerleggingsen i nästa strl är borta Har fått smärre panikkänslor här och sambon tycker bara att jag är fånig.. men tänk om de är borta? Tänkte nästan ta på mig och gå bort till vårt förråd (det är i ett annat bostadsområde, 5-10 min promenad bort) men det fick jag INTE mitt i natten..Måste måste måste gå dit imorgon, håll tummarna för att de hamnat där av nån anledning..
    Uj jag kan allt förstå dig men lite komiskt samtidigt att man faktisgt får panik över ett par byxor - bara lite tyg egentligen Inget illa mot dig alltså, jag skulle reagera på samma sätt
  • Fantastiska Skatt
    LillaÄrtan skrev 2009-09-05 22:57:57 följande:
    Okej, det låter bra!Vi här i norr kan ju ha uppemot -30 i värsta fall.. Men hurvida vi är ute o leker i den kylan är ju en annan femma
    Förra året gick det inte att hålla sonen inne ens när vi hade -25 grader *brrr* Denna mamman fryser liksom vid + 25 *bor helt klart på fel ställe*
  • Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2009-09-05 23:00:42 följande:
    God kväll tjejerfunderar lite på de där legginsen jag beställde på matador. Brukar inte matador vara snabba på att skicka? Och skickar de inte ett meil när de sänt paketet?
    Gokväll
    Jo dom brukr vara snabba men mailen är det siochså med, jag brukar hinna få paketet innan mailet om att det skickats Ibland har det nog inte kommit mail alls tror jag
  • Fantastiska Skatt
    snigelina skrev 2009-09-05 23:01:44 följande:
    Jamen visst är det bara lite tyg :lol: men jag har ju sett fram emot att kunna använda kombon med aquaflowerleggings, pärlplattekjol och aquaflowertröja m pärlplatteärmar även nästa sommar
    Nämen ååå fina fina fiiina kombon, då hoppas jag verkligen att de kikar ut ur en kartong i förrådet
    Du har befogenhet för din panik tycker jag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14