Zvartaliljan skrev 2009-09-05 22:41:23 följande:
Vilken storlek bör Maia ha på vinterskor om hennes fot är 14,5cm nu?? 16,2cm eller 16,9cm i innermått??? 16,2 känns som att det kanske blir för liten för snabbt...
jag hade valt de mindre och köpt nya om de växs ur innan säsongen är över. För stora vinterskor är jättejobbigt för barnen att knata runt i, sitter ju inte på foten på samma sätt.
snigelina skrev 2009-09-05 22:49:02 följande:
Min sambo tycker att jag är knäpp, men jag måste beklaga mig lite Idag har jag städat och rensat i barnens garderober och ÅH, så mycket plats och så fint det är nu! Gillar det verkligen! Har tagit bort i princip alla sommarkläder och det gör SÅ mycket för den inre friden Nå
ja.Nu satt jag och sorterade Stellas leggings och tog även fram hennes leggings-växalåda (det enda som finns hemma, resten är i förrådet.. vet inte varför det blivit så *s*). Vissa i nästa strl var lagom nu, så det var ju bra.. MEN.. aquaflowerleggingsen i nästa strl är borta Har fått smärre panikkänslor här och sambon tycker bara att jag är fånig.. men tänk om de är borta? Tänkte nästan ta på mig och gå bort till vårt förråd (det är i ett annat bostadsområde, 5-10 min promenad bort) men det fick jag INTE mitt i natten..Måste måste måste gå dit imorgon, håll tummarna för att de hamnat där av nån anledning..
Uj jag kan allt förstå dig men lite komiskt samtidigt att man faktisgt får panik över ett par byxor - bara lite tyg egentligen

Inget illa mot dig alltså, jag skulle reagera på samma sätt