Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-18 21:55:49 följande:
    Ja, man kan ju ringa dit kanske, tar det imorgon, orkar inte med att köa där nu Konstigt, jag ligger och sover precis intill Ella, men får inte ett enda bett.Kan det bero på mängden underhudsfett kanske
    Vissa har smarrigare blod än andra.
    Jag hade smarrigt innan men jag har blivit rälig.
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 22:04:24 följande:
    Go'kväll i tråden förresten
    Gokväll
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-07-18 22:07:32 följande:
    ja, salubrin luktar hemskt Kylbalsam vore nog en idé, det ska köpas
    Vi har nån gel med aloe vera i. Funkar ganska bra.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-07-18 22:09:04 följande:
    jag har hittat världens snyggaste suit från hugin o mugin ju.. fast med cowboy tryck på det kan väl inte min Julia ha?? sambon vägrade ju ferraritrycket på henne.. "den e full med bilar ju, så den e pojkig" o den tycker jag ju e såå fin med.. o min max e ju för stor för suit... =(((
    Ååååå den är sååå fin!!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-07-18 22:13:28 följande:
    ja, jag blev blixtförälskad i den!! fanns linne i den med, men bara stl 1-2 år kvar på den sidan jag kollade *ledsen* fanns t-shirt till max, men suiten e jag kär i redan, o sen linnet.. t-shirten va fin, men inte så jag mååste ha den.. *suck* vill vill ha suit.. hmm.. pyjamas borde väl funka även till tjejen??? hur e suitarna i stl? jämfört med molo? har bara linne innan i hugin..
    Ja jag med, men har inte köpt den.
    Jag vet inte alls hur de är i stl.
    Men klart hon kan ha den iaf som pyjamas.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-07-18 22:14:40 följande:
    om det nu va cowboy du menade, o inte ferrari suiten?? hmm..*skrattar* kom på att jag pratade om 2 faktiskt.. =))ferrari e med såå fin =))
    Menade cowboy men ferrari är också jättefin!
    Busbellan skrev 2009-07-18 22:09:33 följande:
    Det har jag testat, funkade väl sådär.Men det är säkert olika aloe vera gel, vissa är väl bättre än andra, precis som med allt sånt.
    JA det är så olika. Hoppas ni kommerpå nåt bra iaf.
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 22:15:34 följande:
    Haha har du gått och blivit gammal och rälig Allt bra med dig och dina söta små? Gör det, sånt som alltid är bra att ha, solsveda, insekter, nässlor Hoppas hon får sova lite, fyy vad jag tycker synd dom henne!! Man vet ju själv hur jobbigt det är med bara ett par ju...så liten också
    Ja redit rälig är jag!

Allt är bra här. Hos er med??
  • lillronya

Skatten: Hur stor var skatten när han hade stjärnmolojeansen och vilken stl var det? JAg köpte såna i 92 till Anjelin men de är ju värdelösa. Hon går och håller i de och vill inte ha de....

• lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 22:22:55 följande:
    Jajjemensan, här är det toppen - skönt att vara ledig imorgon och det fina vädret tycks hålla i sig Så imorgon hoppas jag kunna vara ute hela dagen med busen!! *saknat*
    Skönt att vara ledig! Här är det jobbhelg. Har jobbat i ett dygn och slutade 16.30 idag. Dags igen imorgoneftermiddag.

Har ni fint väder ni? HÄr bara åskar det och regnar.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:25:36 följande:
    Hörrni... Den färgen på Molos vinterjackor som heter lipstick... E den röd eller hallonröd?
    Hallon väl?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-07-18 22:25:38 följande:
    Kan hon ha de jeansen öht?Köpte ju såna till Ella på T, i strl. 92- Längden är bra, men jag hade fått o två Ella på bredden Så de åker ut på T igen till hösten
    Nä det går inte. De glider bara ner. Hon har bara haft de i några timmar på sej och hon blir tokig.
    Dessa åker också.
    Buttelina skrev 2009-07-18 22:26:00 följande:
    hej tjejer jag har inte shoppat danskt på ett tag nu, men jag har stillat min hunger med en MASSA billigt från lindex. när man handlar där så får man sig en tankeställare...jag shoppade hmm vad var det.. 6 tunikor, 2klänningar 1 par frottebyxor 1 par leggings, 2 tshirtar, 4 långärmade tröjor, 10 par kalsonger, två par trosor och 4 par strumpor för 390kr  det är vad EN molo tröja kostar...
    Ja helt knas. Nyttigt att göra så ibland.
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 22:26:22 följande:
    Menar du de med mudd? Varför värdelösa?? Jag ÄLSKADE dom, dock tror jag de sitter bäst på blöjbarn faktisgt *hmm* Tror Oliwer skulle se tokrolig ut i de nu när han är blöjfri... Han hade 86 och hade de i fram till i vintras så upp till två år och kanske si så där 87cm el nåt
    JA det är de.
    Ja det är kansked et som gör det, blöjan... KAnsk ska testa de på Emilio förresten.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-07-18 22:31:40 följande:
    förresten, va det inte vi som pratade om stjärnjeansen? de rosa? *minns inte säkert*det va iaf reglerbar i midjan på dom, så hade tur!! köpte o chansade ju..
    Jo det var vi men vi menade inte samma jeans kom jag på sen.
    Bra att det blev bra iaf.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:31:41 följande:
    Å men är inte hallon mer råååsa i tonen
    Jo det stämmer ju inte.....
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:33:20 följande:
    här e den på cillen o där står de lipstick o den ser mer rååååsa ut juwww.annacill.se/show_product_pictures.asp?art...
    VAd jag förstod så är den ännu ljusare irl.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14