Busbellan skrev 2009-07-18 22:25:38 följande:
Kan hon ha de jeansen öht?Köpte ju såna till Ella på T, i strl. 92- Längden är bra, men jag hade fått o två Ella på bredden Så de åker ut på T igen till hösten
Nä det går inte. De glider bara ner. Hon har bara haft de i några timmar på sej och hon blir tokig.
Dessa åker också.
Buttelina skrev 2009-07-18 22:26:00 följande:
hej tjejer jag har inte shoppat danskt på ett tag nu, men jag har stillat min hunger med en MASSA billigt från lindex. när man handlar där så får man sig en tankeställare...jag shoppade hmm vad var det.. 6 tunikor, 2klänningar 1 par frottebyxor 1 par leggings, 2 tshirtar, 4 långärmade tröjor, 10 par kalsonger, två par trosor och 4 par strumpor för 390kr det är vad EN molo tröja kostar...
Ja helt knas.

Nyttigt att göra så ibland.
Fantastiska Skatt skrev 2009-07-18 22:26:22 följande:
Menar du de med mudd? Varför värdelösa?? Jag ÄLSKADE dom, dock tror jag de sitter bäst på blöjbarn faktisgt *hmm* Tror Oliwer skulle se tokrolig ut i de nu när han är blöjfri... Han hade 86 och hade de i fram till i vintras så upp till två år och kanske si så där 87cm el nåt
JA det är de.
Ja det är kansked et som gör det, blöjan... KAnsk ska testa de på Emilio förresten.