• jompa
    THEA och Grodan skrev 2009-08-07 17:07:42 följande:
    Tycker också att modellen är fin men färgen lite tråkig Hellooo girls Idag var jag en sväng till LLM och fick kika lite på lurvarna kommer inte ut i deras webshop förrän tidigast måndag dock eftersom det bara var en "vikarie" i butiken.....Men färgerna är lovely, gillade den lila med limekantband och den turkosa med knallserice kantband allra bäst Men den turkosa fleecen med vantar i orange var riiiiktigt fiiin
    Den där turkosa, fanns den i jr utan luva tro??
  • jompa
    THEA och Grodan skrev 2009-08-07 17:16:08 följande:
    Vet inte, den jag fick titta på var en baby.
    Attans då, har ju bara sett en annan vantfleece utan luva, skulle vilja ha massor med färger på dem.
  • jompa

Här hann man knappt lägga upp auktionerna ikväll förrän en tog på köp nu och en fick bud på sig
    Det gillar vi.

• jompa

Och där gick en till på Köp NU. Hmmm har jag satt för låga priser kanske.

• jompa
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-07 19:49:47 följande:
    Jompa: Attans - var sugen på den gröna Pop-jackan men såg att det stod 74 i rubriken så jag tog den inte eftersom den är för liten. Mne nu såg jag att det stod 92 i beskrivningen - det hade ju passat! Vilken storlek är det på jackan??
    Den gröna var en 74, och den bruna en 92, stod fel i annonsen.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 20:02:17 följande:
    Å nice med köpnu
    Japp och fraktfritt är ju populärt.
  • jompa
    Everlonn skrev 2009-08-07 20:08:17 följande:
    Ingen har koll *tråkigt ställe det här*
    Det är ju ett ganska stor område mellan bro och kista. Men det finns en bra lekpark med en stor äng bredvid i Kallhäll, nästan vid stationen.
  • jompa

Åhhh jag blir helt snurrig i huvudet av alla fina bilder på lurvarna {#lang_emotions_innocent} vet inte vad jag ska köpa och inte
    Lurv eller vantar, eller inget alls.

• jompa
    Duntoffla skrev 2009-08-07 20:17:42 följande:
    Det är väl ett enkelt val. Lurvar så klart!
    Ja himlans fina färger, men kommer jag gilla dem.
    Sen är det ju det här med luvan. Men det verkar inte finna något annat märke heller som har utan luva i baby.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14