Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God morgon!

Jag MÅSTE få tag i en molo dalmatiner, body eller suit eller byxor i stl 56 eller 62!

Snälla någon som vet var?

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2009-08-09 07:30:52 följande:
    God morgon! Jag MÅSTE få tag i en molo dalmatiner, body eller suit eller byxor i stl 56 eller 62! Snälla någon som vet var?
    Med blå kant!
  • SmillaMilla
    jompa skrev 2009-08-09 16:43:48 följande:
    La in lite bilder i BT på vår mysiga dag på Junibacken
    Underbara! Kanske man skulle ta en tur till junibacken nästa vecka
  • SmillaMilla
    Stora E o Lilla E skrev 2009-08-09 17:07:57 följande:
    Hej, Efter ett tips tidigare i sommar har jag fått veta att det är här man kan få svar på stora och svåra frågor... I alla fall när det gäller barnkläder. Jag ska erkänna att jag tjuvläst lite och tittat på alla finfina barn och kläder i bildtråden. Har inte blivit av att jag skrivit något tidigare men nu testar jag att posta mitt första inlägg här på FL... Mikropresentation: Har två barn - en Erik-pojke på 4 år (stora E) och en Ellen-tjej som är 11 månader (lilla E). Man skulle kunna säga att jag gillar att surfa runt bland dv nätbutiker och helt plötsligt råka köpa något... Utbudet i den här stan är väl inte allt för skoj alla gånger. Nu har jag även en liten fråga som jag hoppas att någon kanske kan hjälpa mig med... och det är ifall någon vet något ställe (gärna nätet då) som har molos (årets) blåa eller gröna overall i storlek 122. Har surfat ögonen både trötta och fyrkantiga!!
    Välkommen hit!

Hittade tyvärr ingen i stl 122 bara en blå i 116. Men har du tittat på de danska shopparna?
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2009-08-09 18:14:35 följande:
    Ni som vet!! och kan bäst allt! Kollade på en moloverall idag.. Hur många månader kan man använda en sådan? Ni som bor i skåne blir en sån bara använd en dag eller? Funderar på om en moloverallbehövs ( jag tycker det men min andra hälft är tveksam). Kan man i sthlm använda från nov- mars eller är den för varm? Vad ska man ha istället annars?
    hmmm ja den kan bli lite varm. Bor inte i skåne, men vi har dock ganska varma höstar. Så vi kommer att köpa molos anorak till sonen och ha en fleece under. Och sedan ett par varma termobyxor, typ nanook.

Sonen är ju i vinter 6½ år. De två yngre kommer att ha en remia och kanske en molo overall eftersom de inte rör sig lika mycket, utan sitter mest i sanden/snön. Så det beror på barn tycker jag. Hur gamla de är.

Ha ha bra svar
  • SmillaMilla
    LA Woman skrev 2009-08-09 18:16:48 följande:
    Hej hej!! Sitter här och hoppas på att B&R ska läga en extrabeställning till för då blir det varsin lurv till tjejerna till Skulle inte egentligen men de är ju sååå underbara!!!!
    Åhhh kan man meila dem o fråga om extra beställning? Skulle nog vilja ha lite molo trots allt
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-08-09 18:03:25 följande:
    Hej tjejer!! Vad händer här idag då? Shoopas som vanligt Får se hur länge jag hinner sitta här, ser ut som det är åska på väg hitåt
    HEJ!

Allt bra?

Hade ni det skönt du o august i veckan?
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2009-08-09 18:21:21 följande:
    bor ju i sthlm. Sonen fyller 1 i sept.
    Klart du skall ha en molo!
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-08-09 18:21:32 följande:
    Hej i tråden! Allt bra här??
    Hej hej,

väntar på att fler shoppar skall få in katvig.
  • SmillaMilla
    LA Woman skrev 2009-08-09 18:23:31 följande:
    De beställer om de får in fler beställningar så bara maila på
    hmmm jag är sjukt sugen på retroblomma byxor med mudd. såå grymt fina ju!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14