Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Butte: Underbar velour klänning!!!! Måste fråga dig om stl. Du skrev att den var aningen stor. Så till Svea som är ca 86 cm borde 92 passa? Men 92 i den lila/vita från våren är aningen liten. Är dessa större?

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-05 22:22:13 följande:
    Å äntligen! NU funkar FL igen Inncom--- Grattis till lillebror Butte---- Underbara underbara klänningen!!! Rätt snygg till mycket där såg jag  Å Isabel e ju såååååå fin i retrotunikan!! 
    VA har hon fått?????
  • SmillaMilla
    isako skrev 2009-08-05 22:22:10 följande:
    Är det bara jag som tycker lila/vita velouren är liten? Miriam har den i 80 o den är perfekt nu. Annars brukar 80 vara stora men inte tokstora.. Om ni förstår vad jag menar
    Nä visst verkar den liten. Mycket mindre än bomullsklänningarna!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-05 22:23:45 följande:
    Å jag tycker inte de är små! Bubblan har 92 i klänningen tex å den sitter bra
    Alltså den kortarmade velouren? Konstigt för jag upplever 92 liten till svea. Men hon kanske är rundare än ida. Måste väga o mäta svea i morgon
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-08-05 22:23:50 följande:
    ahh toppen en liten men rolig butik!
    Aha tack. Förrvirrande det här
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-05 22:24:31 följande:
    Nä Hon va på köns ul
    Aha, hänger inte alls med, men kändes lite väl tidigt för förlossning så jag pustar ut.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-05 22:27:15 följande:
    Japp! Den har vi 92 i o den är inte liten alls.. Lär räcka hela hösten absolut Å meddela hur stor Svea är sen, ska göra ett försök med Bubblis i morrn jag åxå
    Självklart!

Men du hade köpt en tröja nu i höstens? Vilken stl?
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2009-08-05 22:28:51 följande:
    Vadå, är den liten? Trodde att den var stor i stl... Då kanske jag inte ska ärva Incommmunicados lillebrors trots allt. Utan kolla en större?
    Ja jag skulle gärna ha en i stl 98 till Svea. Men svårt att ge råd eftersom bubblan tycker att de är stora
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14