Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-08-11 23:22:18 följande:
    hehe jaa kanske.. fast jag köper ändå två av favoriterna tänk om det går hål i ett par tex, ve och fasa om man inte har reserv då
    Ja, Stella är ju allra bäst på att göra hål i leggings så det är nog bäst att behålla så länge de passar
  • snigelina

Höll på att hoppa högt av lycka när det plötsligt fanns badgesleggings hos BoR......... så fanns de bara i EN strl...

• snigelina
    Buttelina skrev 2009-08-13 21:59:28 följande:
    åhh sicket skit har du redan 122??
    jaa, det är precis 122 jag har..
  • snigelina
    jompa skrev 2009-08-14 17:02:26 följande:
    Hej tjejer Alltså jag behöver nog gå i terapi. Var in på de stora kedjorna idag (HM och Lindex) för att köpa lite baströjor till ungarna. Tänkte att det kan vara bra och ha på dagis, men fy vad alla såg tråkiga ut. Inga fina färger, och hittade man något man tyckte var ok så vände man på plagget och så var det ett stort tryck på ryggen. Kan ju inte bara handla danskt då blir jag ruinerad så hur ska jag hitta fina kläder någon annanstans??
    Jag hamstrar alltid på rea Katvig-tröjor för en dryg hundring tycker jag är helt okej att ha på dagis Gillar Pops baströjor också och tycker 145 är ok pris. Ja, sen har iofs Stella alla sina kläder på dagis..
  • snigelina
    LillaÄrtan skrev 2009-08-14 22:06:16 följande:
    Crazy salmon finns nu i BT!
    Härlig färg tycker jag
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-08-14 22:41:17 följande:
    Fick förresten finfin post idag från Snigelina och THEA!!!! TACK!!!! Världens finaste knappsuit och knappbyxor!!! Lööööööööööööööööööööööv!
    {#lang_emotions_heart}
  • snigelina
    THEA och Grodan skrev 2009-08-14 23:11:39 följande:
    ISAKO: Fiiina bilder på fiiin shopping och fiina Isak i pusseltröja, lklart att han skall ha den
    Håller med Tycker absolut han ska ha den! Rynket försvinner liksom i pusselmönstret..
  • snigelina
    Love Isac skrev 2009-08-14 23:16:32 följande:
    Jo Molos e fina...fast kanske något tråkiga i dem större storlekarna...dem till mindre barn e mycket finare...eller?jag får väl kika runt lite och kolla utbudet...tack så mkt för hjälpen...=0)
    Vissa hummel finns upp till 128
  • snigelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-08-14 23:17:15 följande:
    redan gjort Upp t 128, trodde det var ännu större
    vanliga plaggen går ju till 152 iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14