Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tittar in lite Fyndade molostövlar för 85 kr på mello i Falkenberg idag. Var ute efter badges-leggings också, men jag gissar att NI nästan tömt deras lager Det blev iaf ett par i strl 122 till växalådan, så hoppas jag på att hitta mindre nån annanstans som hon kan ha nu. Eller större, till nån av de andra tjejerna.

• snigelina

Hej igen! Verkligen ingen som hittat badges-leggings i nån annan butik än mello?

• snigelina
    Tasha78 skrev 2009-08-04 20:15:27 följande:
    ja där e den slut och den är slut på lagret så man kan undra om dom bara tillverkade typ 2 luvor för de finns ingenstanns
    Visst är det surt
  • snigelina
    Tasha78 skrev 2009-08-04 20:23:47 följande:
    helt sjukt letar du också
    Mm.. efter badgesleggings..
  • snigelina
    Tasha78 skrev 2009-08-10 13:23:57 följande:
    åååå kaniner men varför är våren inte lika hemlig som vintern
    Det är klart att den är hemlig. Åf ska inte avslöja nånting.
  • snigelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-10 16:56:02 följande:
    Såg nyss nya Småfolk! Hur bra var inte deras nya storlek 92/98 då, perfekt mellanstorlek!
    Jag hittar ingenting i hela höstkollektionen som jag gillar
  • snigelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-10 16:59:14 följande:
    Jag hittar nog ett par saker, Småfolk brukar tilltala mig, men jag har inte kikat på allt än. Reagerade mest över storleken, nu kan jag ju köpa till V ett tag till.
    Allt finns på smafolk.dk

Ja, den nya strl verkar bra! Men de kunde ju lika gärna haft enkelstrl
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2009-08-10 19:42:42 följande:
    Hmmm ja det fanns en del fint, men det mesta till flick var väldigt pluttinuttigt, alltså inget för mig. Så det blev till svea turkosprickig tröja med bilar turkosprickiga strumpbyxor till anton korvmed bröd tröja till X stadströja hemligt plagg till sambon kalsonger på rean (mest för att reta honom )
    vad är med på rean?
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-08-10 21:50:33 följande:
    är det nån otroligt vänlig människa som kan hjälpa mig beställa en vara och betala via paypal???? vet inte hur det funkar
    var? jag kan hjälpa tror jag
  • snigelina
    LillaÄrtan skrev 2009-08-10 22:45:18 följande:
    HUR hittar jag köparnas adresser på T? Irrar bara omkring där....
    Ta upp sidan med sålda. Vid auktuell auktion kan du till höger klicka på Fler alternativ. Välj där Orderbekräftelse så kommer du rätt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14