• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Tjollabolla
    Therese1981 skrev 2009-09-11 16:49:45 följande:
    Haha klart hon ska betala frakten båda vägarna.... Jobbigt när det blir krångel med Tradera. jag hade en köpare idag som anklagade mig för att inte skickat varan.......jag skickade i tisdags.....posten kanske har blivit försenad eller nått så hon var skit otrevlig. Tråkigt,tänk om man får neg omdömme av en sådan köpare inte kul.
    Alltså posten HAR blivit slöare! Jag har många som mailar efter 3-5 dagar och frågar var paketet är. Då har det kanske tagit 1-2 dagar innan man ser pengarna, skickar dagen efter och så tar posten ibland 2-3 dagar på sig. Jag är SÅ trött på att alla tror att dom ska ha paketet i samma minut som auktionen slutar!! Jag jobbar hela dagarna och kollar inte kontot förrän till kvällen, då är det för sent att skicka den dagen. Man måste ju kunna ha ett liv med!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Pimm
    Tjollabolla skrev 2009-09-11 16:51:57 följande:
    Ååå vilken mössa har du då?
    Hjemmelaved som blev lite stor till Milo så jag får sy en till:) den är smalrandig i turkos och lime, kronmössa igen:) Slänger snart in ett foto i mitt galleri
    Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Raihana
    Tjollabolla skrev 2009-09-11 16:51:57 följande:
    Ååå vilken mössa har du då?
    Vilken lurv är det? Leaf eller?
  • Therese1981

Ja jag blir oxå såååå trött,man kan ju inte skicka varan innan pengar kommit och sen springer jag inte till berevlådan så fort jag ser pengarna direkt.... Som du säger man har ju ett liv med !!!! Men jag blir så irriterad då hon anklagar mig för att ha varan hemma och sikta i att skicka....va vaför skriver man så liksom???? Sjukt otrevlig och hotar med negativit omdömme om jag inte sätter in pengarna på hennes konto nu igen... Märklig människa.

• Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-09-11 16:54:29 följande:
    Alltså posten HAR blivit slöare! Jag har många som mailar efter 3-5 dagar och frågar var paketet är. Då har det kanske tagit 1-2 dagar innan man ser pengarna, skickar dagen efter och så tar posten ibland 2-3 dagar på sig. Jag är SÅ trött på att alla tror att dom ska ha paketet i samma minut som auktionen slutar!! Jag jobbar hela dagarna och kollar inte kontot förrän till kvällen, då är det för sent att skicka den dagen. Man måste ju kunna ha ett liv med!!
    Nämen tjolle har inte du huvidnycklen till posten *asg* nää jag är lika sur ibland Jag jobbar inte men är själv hela dagarna & närmsta brevlåda måste man ta bilen till så {#lang_emotions_yell} Sen tycker jag att om man tar 2-3 dagar på sig att betala & sen mejlar efter 1 dag efter man satt in pengarna & frågar var paketet blir av då har man f*n problem. Jag mejlar om varan inte kommit 4 dagar efter jag betalt mest för att kolla så man vet om det är på G!!
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Pimm
    Therese1981 skrev 2009-09-11 16:54:19 följande:
    Jasså anklagade dom dig oxå för att ljuga och ta betalt och inte skicka varor????
    nej dom klagade inte men tyckte det tog tid:) auktionerna gick ut i lördags och pengar in i början på veckan...hur fort tror dom det går?
  • Therese1981

presic man kan ju fråga om varan e på g inte anklaga folk och hota....blir såååå irriterad.

• Pimm
    Therese1981 skrev 2009-09-11 16:57:58 följande:
    Ja jag blir oxå såååå trött,man kan ju inte skicka varan innan pengar kommit och sen springer jag inte till berevlådan så fort jag ser pengarna direkt.... Som du säger man har ju ett liv med !!!! Men jag blir så irriterad då hon anklagar mig för att ha varan hemma och sikta i att skicka....va vaför skriver man så liksom???? Sjukt otrevlig och hotar med negativit omdömme om jag inte sätter in pengarna på hennes konto nu igen... Märklig människa.
    Ja den personen är ju totalt vrickad! Har hon ett liv?
  • Pimm
    Pimm skrev 2009-09-11 16:59:40 följande:
    3.bp.blogspot.com/_8pWWzGUe4GA/SprX5PbmcDI/AA...Ähh kolla länken istället för jag hittade inte fotot precis nu. den är lite mörkare i verkligheten men det gröna passat till kanterna på min lila lurv(som jag då sytt den till)
    Tjollabolla. Jag är inte inbjuden till dej så jag kan inte svara. Håller med dej:)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14