• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2009-09-11 17:40:13 följande:
    Hej hej,hinner inte alls vara här inne i dag. Skall nu baka pajer till morgon dagens kalas. Skall försöka få in ett foto på Svea i dagens födelsedags klädsel, rosa/rosa katvig tröja och leggins till me&i kalas babytunika.
    Grattis igen till SVEA {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Therese1981

Ja vi har ju oxå en vit vanlig geggamoja mössa hemma i baby. och den med flecce hade nog varit för liten tror jag. Kanske tråkigt att ha två vita sådana..... undra vad det kommer för mer färg.....har du sett filten i verkligehten? har en nova star filt men skulle vilja ha en till har även funderat på katvigs rosa rosa....men jag vet ej får väll bli en buppa åkpåse ist....

• Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2009-09-11 17:40:13 följande:
    Hej hej,hinner inte alls vara här inne i dag. Skall nu baka pajer till morgon dagens kalas. Skall försöka få in ett foto på Svea i dagens födelsedags klädsel, rosa/rosa katvig tröja och leggins till me&i kalas babytunika.

{#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} Grattis Svea {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}

Pimm skrev 2009-09-11 17:35:57 följande:
    Fick svar från säljaren nu och jag blir besviken. Kommer säkert få negativt om jag tjafsar:(Så här skriver hon:Frakten var 60 kr, tur och retur blir 120 kr.Ja enligt traderas regler stämmer det men det står i annonsen att skicket är begagnat och jag tycker inte det är några stora saker du har att klaga på. Jag missade gummibanden och det borde stått med i annonsen så det jag kan göra är att skicka ett par nya till dig. Annars kan du skicka tillbaks och då sätter jag tillbaks 510 kr, tycker det är mest rättvist.Om du tittar på avslutade auktioner på tradera kan du se att enbart jackan i detta set brukar gå för 450 - 500 kr. Men skicka gärna tillbaks det så kan jag säkerligen sälja det dyrare sen efter att jag tagit bort dom påstådda fläckarna.MvhTherese
    Nope, är forfarande inte rättvist att du ska betala för att hon inte skrivit ut skavankerna .... Se de sa
  • Therese1981
    Pimm skrev 2009-09-11 17:35:57 följande:
    Fick svar från säljaren nu och jag blir besviken. Kommer säkert få negativt om jag tjafsar:( Så här skriver hon: Frakten var 60 kr, tur och retur blir 120 kr. Ja enligt traderas regler stämmer det men det står i annonsen att skicket är begagnat och jag tycker inte det är några stora saker du har att klaga på. Jag missade gummibanden och det borde stått med i annonsen så det jag kan göra är att skicka ett par nya till dig. Annars kan du skicka tillbaks och då sätter jag tillbaks 510 kr, tycker det är mest rättvist. Om du tittar på avslutade auktioner på tradera kan du se att enbart jackan i detta set brukar gå för 450 - 500 kr. Men skicka gärna tillbaks det så kan jag säkerligen sälja det dyrare sen efter att jag tagit bort dom påstådda fläckarna. Mvh Therese
    Hur ska du göra då????
    e du inte nöjd,skicka tillbaxa då!
    och jag tycker verkligen hon skulle stått för frakten a 120KR.
  • Therese1981

det är ju hon som inte skrivit att det är fel på den..... inte ditt fel. =)

• solouniko
    Therese1981 skrev 2009-09-11 17:45:46 följande:
    Ja vi har ju oxå en vit vanlig geggamoja mössa hemma i baby. och den med flecce hade nog varit för liten tror jag. Kanske tråkigt att ha två vita sådana..... undra vad det kommer för mer färg.....har du sett filten i verkligehten? har en nova star filt men skulle vilja ha en till har även funderat på katvigs rosa rosa....men jag vet ej får väll bli en buppa åkpåse ist....
    Ja jag vet inte, en rosa/orange kommer komma iallafall. Och massa andra färger! Ska nog köpa någon limited edition också, hoppas de kommer in nästa vecka! Jo filtarna är fina.. Jag har bara en svart och rosa enfärgad vanlig fleece filt, och bugga åkpåsar
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Pimm
    Therese1981 skrev 2009-09-11 17:46:45 följande:
    Hur ska du göra då???? e du inte nöjd,skicka tillbaxa då! och jag tycker verkligen hon skulle stått för frakten a 120KR.
    Jo jag skickar tillbaka men hon vill ju inte betala frakterna:(
    Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Therese1981

konstigt att hon inte betalar frakten....

• Therese1981
    solouniko skrev 2009-09-11 17:49:35 följande:
    Ja jag vet inte, en rosa/orange kommer komma iallafall. Och massa andra färger! Ska nog köpa någon limited edition också, hoppas de kommer in nästa vecka! Jo filtarna är fina.. Jag har bara en svart och rosa enfärgad vanlig fleece filt, och bugga åkpåsar
    hur brukar limited edition vara??? jag hoppas oxå dom kommer nart,tur för dig som kan prova iaf jag får ju ta xxs med flecce på känn för här finns ingen sådan bar butik som tar in sådana mössor.
    jag tänkte på bommuls filtarna dom randiga....ja ja det får bli en åkpåse snart,vi vill ju börja använda sitt delen nu...Stella gillar inte liggdelen längre.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14