• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Rååsa Smurfen
    MejaKiZnic skrev 2009-09-11 20:54:11 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-11 20:52:21 följande: Inköpt på Engelbrektsboden så halv fejk, Himla fin plus det fina priset
    jag blir inte klokare av det svaret ,ingen aningen om Engelbrektsboden {#lang_emotions_undecided}
  • Morty
    snigelina skrev 2009-09-11 20:38:55 följande:
    Usch, är så himla less just nu.. Barnen bråkar, jag är hungrig och trött, sambon är borta och dessutom fyller jag år. Skitfödelsedag Dessutom krånglar sambons hotell och har reserverat typ dubbla beloppet mot vad det kostar..
    {#lang_emotions_flower} Ett stort GRATTIS till Snigelina på din födelsedag!!! {#lang_emotions_flower}

Usch då vilken kväll....man blir extra känslig när man är solo och allt gå emot en. *bambsekram*
    Pluttan & Plutten
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-09-11 18:36:25 följande:
    Hej hej! Saknat mig? Äntligen hemma....med en strikt order om vila o inte minsta lilla ansträngning...tappen var förkortad...inte bra dettaHon ville sjukskriva mig men hjälper ju inte mig mycket, kan ju inte bara sjukskriva mig o så sköter någon annan jobbet liksom. Funkar ju inte så. Så jag får fortsätta jobba, bara mindre o så skulle jag gå o lägga mig så fort jag kände minsta sd. Tur man har en soffa i butiken. Hon hade iaf inte mycket till hopp om att jag skulle gå tiden ut denna gången heller, men hon trodde inte det var någon fara just NU, OM jag tar det lugnt så ska jag nog kunna hålla kvar bebben till v.30-35 iaf.Nu blir jag iaf uppassad av sambon som städar röran här hemma o samtidigt gör pannkakor, blev lite sugen på det
    Åååh, vad jag har tänkt på dig och oroat mig!!
    Skönt att det gick bra, men ta´t nu himla lugnt nu!!
  • MammatillO

kan man lägga ut 2 tröjor på T i en och samma annons ?

men jag lär ju förlora massa pengar på dom om jag lägger ut för 1 kr.

• malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-11 21:12:02 följande:
    kan man lägga ut 2 tröjor på T i en och samma annons ?men jag lär ju förlora massa pengar på dom om jag lägger ut för 1 kr.
    Vad är det för tröjor?
  • solouniko
    kan man lägga ut 2 tröjor på T i en och samma annons ?men jag lär ju förlora massa pengar på dom om jag lägger ut för 1 kr.
    Ja om du ska sälja de tillsammans i ett paket Sätt ett utropspris på det du kan känna dig nöjd med..
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • LJ2
    snigelina skrev 2009-09-11 21:03:08 följande:
    Får bara äta trista shakes Av stora tjejen fick jag ett bokmärke som hon gjort på fritids och laminerat. Av mellantjejen fick jag massa små fina teckningar och en pärlplatta som hon gjort på fritids och av lillan fick jag fina teckningar. Gullungar Nu ska de i säng och jag har lovat att läsa två böcker så det är väl bara att sätta igång
    meeen vad gulliga de är
    sötfisar..
    * 3 underbara busfrön *
  • malinkaunitz
    Varför kan du inte lägga ut dom i 2 olika ? :)
  • LJ2
    kan man lägga ut 2 tröjor på T i en och samma annons ? men jag lär ju förlora massa pengar på dom om jag lägger ut för 1 kr.
    dom brukar bjudas upp sista timmarna, minuterna ändå.. bara man lägger bra avslut.. tex vid lön, eller nån dag innan =)
    sök på avslutade o se vad de  gick för?
    glöm inte ett köp nu pris, lockar ju mer 

annars kan man lägga upp 2 ja.. jag hade nog valt en o en ändå.. ibland e  man ute efter ett speciellt tryck bara.. o tycker det e onödigt att bjuda högt om man inte gillar den andra/ har den andra..
    men sett flera paket som funkat med =))
    så smaksak =))
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14