• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-09-11 18:22:12 följande:
    NUUUUUUUUUUUUUUUU!
    haha skulle preciiiiis lägga in dom i datorn så dog kameran! sorry men det dröjer till ikväll   men fin är den
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Zvartaliljan

Hej hej! Saknat mig? {#lang_emotions_dreamer}

Äntligen hemma....med en strikt order om vila o inte minsta lilla ansträngning...tappen var förkortad...inte bra detta
    Hon ville sjukskriva mig men hjälper ju inte mig mycket, kan ju inte bara sjukskriva mig o så sköter någon annan jobbet liksom. Funkar ju inte så. Så jag får fortsätta jobba, bara mindre o så skulle jag gå o lägga mig så fort jag kände minsta sd. Tur man har en soffa i butiken.
    Hon hade iaf inte mycket till hopp om att jag skulle gå tiden ut denna gången heller, men hon trodde inte det var någon fara just NU, OM jag tar det lugnt så ska jag nog kunna hålla kvar bebben till v.30-35 iaf.

Nu blir jag iaf uppassad av sambon som städar röran här hemma o samtidigt gör pannkakor, blev lite sugen på det {#lang_emotions_tongue_out}

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-09-11 18:36:25 följande:
    Hej hej! Saknat mig? Äntligen hemma....med en strikt order om vila o inte minsta lilla ansträngning...tappen var förkortad...inte bra detta Hon ville sjukskriva mig men hjälper ju inte mig mycket, kan ju inte bara sjukskriva mig o så sköter någon annan jobbet liksom. Funkar ju inte så. Så jag får fortsätta jobba, bara mindre o så skulle jag gå o lägga mig så fort jag kände minsta sd. Tur man har en soffa i butiken. Hon hade iaf inte mycket till hopp om att jag skulle gå tiden ut denna gången heller, men hon trodde inte det var någon fara just NU, OM jag tar det lugnt så ska jag nog kunna hålla kvar bebben till v.30-35 iaf. Nu blir jag iaf uppassad av sambon som städar röran här hemma o samtidigt gör pannkakor, blev lite sugen på det
    Jooo jag har saknat dig! Skönt att allt är bra! KRAM
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-09-11 18:43:45 följande:
    Jooo jag har saknat dig! Skönt att allt är bra! KRAM
    Tack Grattis till sötnosen i bt
    Maia var en ängel på sjukhuset faktiskt...vi fick vänta 4 timmar i väntrummet!!!! Men hon var jättesnäll
  • MammatillO

Åh jag har varit så orolig ..

Det lät inge bra, men bebis ska stanna där *Jag bestämmer det !*

Hej hej! Saknat mig? Äntligen hemma....med en strikt order om vila o inte minsta lilla ansträngning...tappen var förkortad...inte bra dettaHon ville sjukskriva mig men hjälper ju inte mig mycket, kan ju inte bara sjukskriva mig o så sköter någon annan jobbet liksom. Funkar ju inte så. Så jag får fortsätta jobba, bara mindre o så skulle jag gå o lägga mig så fort jag kände minsta sd. Tur man har en soffa i butiken. Hon hade iaf inte mycket till hopp om att jag skulle gå tiden ut denna gången heller, men hon trodde inte det var någon fara just NU, OM jag tar det lugnt så ska jag nog kunna hålla kvar bebben till v.30-35 iaf.Nu blir jag iaf uppassad av sambon som städar röran här hemma o samtidigt gör pannkakor, blev lite sugen på det
  • solouniko
    Hej hej! Saknat mig? Äntligen hemma....med en strikt order om vila o inte minsta lilla ansträngning...tappen var förkortad...inte bra dettaHon ville sjukskriva mig men hjälper ju inte mig mycket, kan ju inte bara sjukskriva mig o så sköter någon annan jobbet liksom. Funkar ju inte så. Så jag får fortsätta jobba, bara mindre o så skulle jag gå o lägga mig så fort jag kände minsta sd. Tur man har en soffa i butiken. Hon hade iaf inte mycket till hopp om att jag skulle gå tiden ut denna gången heller, men hon trodde inte det var någon fara just NU, OM jag tar det lugnt så ska jag nog kunna hålla kvar bebben till v.30-35 iaf.Nu blir jag iaf uppassad av sambon som städar röran här hemma o samtidigt gör pannkakor, blev lite sugen på det
    Du får vila så mycket som möjligt och hoppas att lillfisen vill stanna kvar ett bra tag till! Njut av pannkakorna nu
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Zvartaliljan
    MammatillO skrev 2009-09-11 18:49:40 följande:
    Åh jag har varit så orolig .. Det lät inge bra, men bebis ska stanna där *Jag bestämmer det !* Zvartaliljan skrev 2009-09-11 18:36:25 följande:
    Ja nu kommer jag se på v.30 som ett mål...MINST till dess iaf...annars kan det ju gå riktigt illa...så jag får ha det i bakhuvudet o sluta stressa runt som en nackad höna...får ta mig en funderare på om företaget verkligen är värt detta...kanske borde lägga det på hyllan ett tag...
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2009-09-11 18:55:54 följande:
    Ja nu kommer jag se på v.30 som ett mål...MINST till dess iaf...annars kan det ju gå riktigt illa...så jag får ha det i bakhuvudet o sluta stressa runt som en nackad höna...får ta mig en funderare på om företaget verkligen är värt detta...kanske borde lägga det på hyllan ett tag...
    Skönt att höra ifrån dig och nej,företaget är EJ VÄRT din och bebbens hälsa..
    Förstår dock att det är en svår sits, då som du vet, att det hände mig..vill du ventilera så inboxa..
    Styrkekram och jag hoppas verkligen att lillbebisen stannar kvar LÄÄÄNNNGGEEE i din mage.
    Fyra Mirakel: J97-J00-G07-L08
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14