RååSa BuBBlan skrev 2009-09-09 16:03:58 följande:
Måste ändå hylla Annorlundasmå en aning i deras kaos.. Annika (ägaren) ringde just mig och var mycket trevlig, förklarade vad som hänt samt bad om ursäkt för allt strul vilket gjorde både henne och kunderna irriterade.. Självklart ska vi kunder få våra varor till utsatt pris dvs 50 procent.. Jag erbjöd mig att hoppa över ordern då det faktiskt var något som gått galet, men det va det inte tal om å dessutom är den redan skickad Jag skulle även hälsa till alla en STOR URSÄKT för allt!! Ny personal i butiken som inte visste hur dom skulle hantera allt, hon själv sjuk och ett system som kollapsat alldeles.. Här är mailet som kom åxå idag.. Hejsan Kära Kunder, Som ni säkert vet så fick vi ett större strul på websidan natten till tisdag, och helt plötsligt hade vi 50% på all Molo - inte bara tidigare säsongers Molo som vi har på REA. Vår system leverantör gjorde en uppdatering som gick helt galet, och förvirringen var stor både hos er kunder men också hos oss innan vi förstod vad som hade hänt. Den galna uppdateringen gjorde också att sidan var extremt långsam och många fick inte ens igenom sina köp. SJÄLVKLART kommer ni som fick igenom era köp att få varorna levererade, de sista paketen postade vi idag, till det pris ni köpte för, dvs 50% REA. Däremot kommer våra automatiska mail "paket på väg" att visa det ordinarie priset, eftersom artikeln egentligen inte är på REA. Men som sagt, det kan ni bara bortse ifrån. Jag vill också passa på att be er alla om ursäkt för det strul och den frustration jag vet att många av er kände. Några av er har klagat på att någon av personalen hos oss på Annorlunda Små "hade en tråkig ton i telefonen", och så får det förstås inte vara! Det var en kaotisk dag för oss, och jag (Annika) som äger butiken låg hemma med 39graders feber o influensa - så inte var jag något vidare stöd till personalen heller. Hur som helst, nu är dina varor på väg och du får dem förstås till det rabatterade priset. Känner du någon som hade problem och inte fick igenom sin order, så skicka gärna min ursäkt vidare till dem. Vänliga hälsningar, Annika OBS!! Inte min butik, känner inte personen som äger den, vill bara vidarebefodra ursäkten från dom OBS!!
va snällt av henne