Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

tänk å få äga en kaninkappa

• Tasha78
    solouniko skrev 2009-09-13 19:23:43 följande:
    Men GUUUD vad småfolk overallen är snygg alltså! Behöver man 3 overaller + två lurvisar när man är 6 månader och bara sitter i vagnen?
    så klart man behöver
  • Tasha78

vi har varit på babysim idag första gången va skoj det var

• Tasha78

smillamilla så snyggt kök var har ni köpt det

• Tasha78
    Tejja skrev 2009-09-14 09:29:02 följande:
    He he he...jag sprang genast in i BT för att kolla vad det var för snyggt kök- men jag blev lite snopen när det var ett leksakskök som var objektet! Jag såg framför mig en vbild på ett "riktigt" kök.
    hihihi nä jag letar kök till min lilla så var jag tvungen att fråga, det såg fint ut
  • Tasha78
    snigelina skrev 2009-09-14 09:37:50 följande:
    tror det är obh nordicas? Men det har nog halvdålig kvalité enligt vad jag läst mig till.. Ikeas nya är ju så fiiint
    jasså har ikea kök då ska jag kolla in det
  • Tasha78
    Everlonn skrev 2009-09-14 12:41:55 följande:
    Hej tjejer! På tal om IKEA, har ni sett i slutet av katalogen att det är en liten tjej i molos kanintröja på bilder där?
    nu såg jag det
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-09-14 13:30:05 följande:
    Hej tjejer. Nu har inte Maia bajsat på 4 dagar och de senaste 3 dagarna har hon kissat på sig flera gånger varje dag!! Annars brukar hon ALDRIG kissa ner sig men det är precis som hon inte känner det...var på toaletten med henne o försökte få henne att kissa men hon sa att hon inte var kissnödig...2 minuter senare kissar hon ner soffan!! Pratade med sjukvårdsrådgivningen men hon verkade ju totalt inkompetent...pratade om att det var fullt normalt att barn som slutat med blöjan plötsligt får ett "återfall" och börjar kissa ner sig igen. Ja det förstår jag...men i Maias fall tror jag inte det är så! Vad tror ni?? Jag har gett henne en dulcolax nu o hoppas att hon bajsar snart...annars bör jag väl åka in med henne? Hon gnäller heeeela tiden...har jätteont Känns som jag bara klagar hela tiden...är det inte det ena så är det det andra....sorry men ni är ju så bra på råd i denna tråden!!
    stackare hoppas det inte blir som förra gången så ni måste åka in
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14