• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tjollabolla skrev 2009-07-31 22:27:31 följande:
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=2324... SÅÅ FINA är dom! KÖÖPP!Godkväll=)
    God kväll! Jag velar ännu om de byxorna. De är ju så fina så jag kommer väl ångra mej om jag inte köper de nu...
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    MammatillO skrev 2009-07-31 22:31:14 följande:
    Där for vi förbi bara för någon vecka sen vi skulle till överkalix
    Ja det är väl en liten håla man sällan stannar till i om man inte har något ärende hit Fast jag trivs faktiskt. Eller jag bor eg inte i kalix jag bor någon mil utanför.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Tjollabolla skrev 2009-07-31 22:35:44 följande:
    Jag hade köpt dom om jag varit som dig, LLM verkar vara enda shoppen som tatt in dom och såg nu att dom bara fanns kvar i 98...
    Jo fast det är ju så mkt jag vill ha och shoppingkontot sinar.. Jag tror att jag måste lägga ut lite på T. Måntro hur långärmat går där nu?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-31 22:37:56 följande:
    Joo. Jättefin är den, ska ta den i 68 plus både pussel och babuschka byxor till tror jag, och en pusselbody blev det nog också. Minns inte riktigt.. längtar tills de kommer in! Tror färgerna är jättefina IRL :D Jag såg inte riktigt hur printet var på din tröja, kollade inte så jättenoga tyvärr.. Min suit har ett dåligt print tycker jag, det kan ju vara så olika.
    Ja tyvärr kan det ju skilja sig väldigt. Synd att det inte finns en butik i närheten som har allt man vill ha så att man kan se och välja irl. Skulle hon få in pusselbyxorna eller måste man efterbeställa dem? Jag har funderat lite på dem, men jag vet inte. Jag betällde pusselbabyleggingsen. Jag trodde inte att de skulle tillverkas men Sofia sa att de skulle komma. En pusseltröja beställde jag också, man kanske skulle ha babuschkabyxor till den?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Morty skrev 2009-07-31 22:41:34 följande:
    Ja, det var de högre. Urkassa. Min son är 4.
    Jo de var riktigt dåliga. Sonen hade iskalla händer stackarn!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-31 22:48:05 följande:
    Ja det hade varit bra, man vill ju som klämma och känna på allt innan man väljer.. Jag tror inte hon skulle få pusselbyxorna, bara bodyn? Fast jag är inte säker. Ja babuscka och pussel verkar ju ha samma kantband på byxorna så båda borde ju funka till? Jag tog en av varje för säkerhetsskull Nä, nu måste jag sova. Om det går dvs. Inte så överdrivet kul att bo mitt i stan när det är Luleåkalaset, menmen.. Iallafall inte när man har bebis och är hemma  Kanske ses imorgon! Godnatt
    Hmm, jag kanske måste efterbeställa såna då. Jag måste fundera lite. Jag förstår att luleåkalaset inte är roligt om man bor mitt i det. Kan milla sova fast det låter då? Japp vi kanske springer på varandra någonstans

Mannen tycker att jag ska vara lite social och komma och dricka ett glas vin nu! cu
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 09:17:57 följande:
    Jo han tyckte det va bara å åka.. Frågan är NÄR man ska få in det Denna vecka som kommer kan han ev skjutsa mig då han ska till Danmark, va inte säker på att han skulle ta bilen dock.. Men sen hade Bella nåt bokat som hon ville göra, Emelie åker till Gotland idag och är där en vecka..  *krävs planering*
    Hur gick det med för din son förresten? Ordnade det sig med pengar och boende?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 09:24:47 följande:
    Å det gick bra! Snälla Malou (Liljan o Loppan) kände helt otroligt någon på Mallorcas flygplats som han kunde möta upp!! Tack igen Liljan
    Oj vilken tur Vad skönt att det löste sig!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Duntoffla skrev 2009-08-02 09:30:10 följande:
    Morrn morrn!Äntligen lite sol! Ska strax till stranden. Sista riktiga semesterdagen idag. Imorgon ska jag rycka in och jobba en dag, sen är det inskolning på nya dagiset så det blir ju inte riktigt semester då. Nästa vecka börjar jobbet på riktigt. Det kommer vara ett par tuffa månader framöver och troligen lite datatid hemma. Jag har fått besked om att en del av min Molo-order fanns på Mysgrodan. Saknar dock några saker. Vilka butiker har mest utbud nu?
    Go morron! Jag tror att llm har mest. Tråkigt att börja jobba. Jag ska börja jobba varannan helg i sep och jag gruvar mig lite redan.. Fast å andra sidan mer shoppingpengar
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14