• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Jag var och hämtade några av de sakerna jag har efterbeställt i min lokala butik igår. Allting blev fel. Jag hade beställt en rosesky tröja till Ella och inte en endast ros fanns på framsidan av tröjan, däremot fanns det en stor fin ros mitt på ryggen men den hade ju hellre fått vara fram. Men men det är ju en chansning då man inte ser de irl innan man köper. Jag hade också beställt regnbågehandskar till Elias. Men när jag kom hem och plockade upp sakerna från påsen ser jag att det är fel strl. 1-2år istället för 3-5år.. Usch vad trist..

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Duntoffla skrev 2009-08-02 09:37:27 följande:
    morrn! Jag gillar ju att jobba så det är inte så farligt faktiskt. Ska bli skönt att komma igång med träningen igen och få lite rutiner. Men visst hade det varit skönt med lite mer ledighet och sol.Mer shoppingpengar är inte fy skam! Minns att jag kände mig tokrik första lönen efter mammaledigheten
    Jo, jobba är väl helt ok, men jag gillar inte mitt jobb. Men i dessa tider ska man väl vara glad att man har ett jobb så det är väl bara att bita ihop antar jag.. Jo, jag kommer nog känna mig väldigt rik när jag får min första hela lön, fast det blir nog inte förrän efter jul någon gång Jag har ju varit hemma sen Elias föddes i feb-07 så jag har ju vant mig vid att inte ha så mycket att röra mig med. Eller förresten så jobbade jag 1,5-2mån förra våren så lite har jag ju jobbat iaf
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 09:48:16 följande:
    Ihhhhh Mina auktioner är uppe i 6026.-  och 3 stycken gick på köpnu igår a 477.-
    Vad roligt! Det kanske går rätt bra på T nu.. Måntro om man vågar lägga ut lite långärmat ännu eller om det är bättre att vänta tills nästa bb?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Nu ska vi fara ut till mina föräldrars stuga.. cu

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    go kväll!

solouniko skrev 2009-08-02 19:30:13 följande:
    Åhh älgarna är mina favvisar tror jag nog.. Såå fina! Milla har snart växt ur 62  Har lite mer älgar i 80 men hade gääärna haft en klänning  Såå fina!
    Jo visst är de fina! Vi har inte haft några älgar men skulle nog behöva försöka få tag på några. En klänning skulle Ella behöva, men tyvärr är de ju väldigt svåra att få tag på.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Jo jag hämtade den och regnbågshandskarna, men oj vad jag blev besviken på tröjan. Det fann sinte en enda ros på framsidan. Därmot fanns det en stor fin ros på ryggen men den skulle ju ha varit fram istället.. Men, men det är ju en chansning då man köper utan att se irl först. Handskarna var i fel strl upptäckte jag då jag kom hem.. Jag måste ringa och prata med de imorgon. Jag hade beställt 3-5år men har fått 1-2 år.

solouniko skrev 2009-08-02 20:04:16 följande:
    Jaa, de är ju rätt svåra att hitta tyvärr. Men såå fina! Hämtade du tröjan igår förresten?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Tasha78 skrev 2009-08-02 20:12:48 följande:
    jag är helt förvirrad idag fick reda på att mamma har hjärntumör så jag skriver helt fel vi har en i 68 den är så fin
    Oj, fy vad hemskt. Hoppas att hon blir bra! *styrkekramar*
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-08-02 20:16:32 följande:
    Nä vad trist! Min suit är inte heller den bästa tyvärr, men men.. Inte så mycket man kan göra åt det som sagt. Lite dåligt ändå att det kan bli så olika. Oj, lite tosigt med vantarna! Hoppas du får rätt storlek. Jag trot Sofia börjar jobba imorgon igen..¨ Haha, tänkte väl
    Jo, jag tror också det. Jag ska ringa och prata med henne om handskarna. Det löser sig säkert.

Nu ska jag gå och natta barnen *brb*
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Nu är barnen nattade. Tösen var övertrött och var ovanligt grinig men nu verkar hon sova

isako skrev 2009-08-02 21:02:45 följande:
    Hello girls. Kolla vad Butte hittade till mig igår. Nu är den miiiiiin, eller ja... Miriams Butte - på dig!www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&ID=...
    Ååh, vad fin! En sån har jag jagat till Ella men jag har inte lyckats hitta någon!
    solouniko skrev 2009-08-02 21:01:44 följande:
    madsogmille.dk var det :)
    De var fina två såna måste nog flytta hit
    Denna var ju också jättefin http://madsogmille.dk/shop/boern/molo/093119-molo-dreng.asp En sån ska Elias få!

Jag har fått lite beslutsångest. Jag vet inte om jag ska ta den hallonröda eller lila lurven till Ella.. Båda är ju jättefina. Jag har iofs vårens lila så det kanske blir den hallonröda, men den lila var ju så fiin!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    isako skrev 2009-08-02 21:13:09 följande:
    Ja jag med men hade gett upp. Hittar dock aldrig ngt på TS. Tycker den sidan är skitskum. Hur stor är Ella? Är hon mindre än Mirre mus får du gärna köpa den sen.
    Hon är 71-72 lång och väger 8,5-9kg. Jag vet inte exakt det var så länge sen jag vägde henne. Jag håller tummarna för att mirre växer fort 80 är ju ännu ganska stort till min lilla Ella.
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14