Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fridac skrev 2009-07-23 21:10:24 följande:
    Aha :o) Men det bryr sig denna dam inte om. Här är det Räääääääserbilar (ni vet "cars" eller vad det heter) och grävskopor, och tåg och traktor och sånt där, men kläder, ja de ska minsann vara rosa annars får jag höra vad jag heter.
    Visst är de underbara. Jag köpte den underbart fina lila anoraken från Mini a Ture till lilla S i våras. En enda gång fick jag på henne den. En gång.
  • mortillsju
    Morty skrev 2009-07-23 21:11:19 följande:
    Butte var det du som pratade om att Troll hade bra vinteroveraller?
    Jag har läst nåt om den i en vinterklädestråd....hmmm ska se om jag har den kvar....
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-23 21:29:13 följande:
    vet du? jag unnade mig en Liiiila björnborg väska idag stolt hittade den dessutom på rea
    Åhhh vad härligt! Fin?
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-23 21:34:59 följande:
    jaaa den är helt underbar tycker jag
    Jag vill oxå ha en ny väska. Min Marimekko är så sliten nu. Jag såg fina på Ecco av alla ställen, men störtdyra
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 21:38:10 följande:
    För stor, annars hade jag kunnat fynda den *himla tjusig tröja*
    Fick du provat overallen??
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 21:41:35 följande:
    Nope!  Har just duschat det lilla monstret Ska fråga henne om hon ställer upp och modellar Brb..
    *undrar vad hon ska muta med*
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 21:57:26 följande:
    Fick på na overallen OM jag låvade ta fram pulkan   Så i morgon är det vi som leker med pulkan i sandlådan här Oki.. 104 på Bubblis ca 90 cm lång.. För stor till vintern? Ska ju räcka till Februari iallafall..
    *fnitter* alltså den växer hon aldrig i (det är inte för att S skulle passa perfekt i den som jag säger det....den är tokstor) om hon nu inte spurtar av bara den. Men se på ärmarna ...benen
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 22:01:22 följande:
    ner till gren är den inte jättestor, men däremot i benen och en del i ärmarna.. Frågan är om hon kommer bli klumpig?
    Men vet du....Bubblan känns liksom större nu. Hennes lilla fina ansikte. Hon har växt.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-23 22:07:17 följande:
    Jo, men tänk om den kommer passa nästa sommar liksom   *pulka i sandlådan igen*
    Det är ju det som är risken Samtidigt kan du ju se sen i vinter vart det "barkar" så att säga. Nu kommer ju det delikata nöjet att välja en fin overall i 98. Det är kul det!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14