Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-27 20:00:03 följande:
    Halloj i tråden! Nån som vill ha en uppgift o ge min gubbe en propp?   Han har bara gnällt gnällt o gnällt om att jag sitter vid datorn HEEEEELA tiden.. Men själv kan han både sitta vid datorn OCH kolla på fotboll ensam i sovrummet med en skål snacks! *Bubbelmamman riktigt sur*
    Haha här är det samma sak, han gnäller på mig men så sitter han själv framför datorn hela tiden.

Han är ju verkligen bra dum ibland alltså....ikväll kokade jag Maias nappar för att sterilisera dom, Maia skrek o ville ha sin napp så vad gör sambon? Jo för att känna så nappen inte är för varm för Maia fortfarande så STOPPAR HAN DEN I MUNNEN!!! VAD var det för mening med den steriliseringen egentligen????? *suck* Han har snörvlat o nyst hela dagen....lyckat liksom att göra så då!
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-27 20:04:43 följande:
    Så där ja! NU är jag på bra humör igen
    vad blev det?
  • Zvartaliljan

Påminner igen om Lovas present, de som vill vara med får inboxa

• Zvartaliljan
    Preggi skrev 2009-07-27 20:33:40 följande:
    Godkväll tjejer! länge sen jag tittade in. Hur har ni haft det? Något kul jag missat? Imorgon bär det av till landet igen så idag är min chans att shoppa.. Frågan är bara vad?
    Hej! Hur är allt med er?
    Här är allt ok för tillfället. Vill du vara med på present till Lova? Frågar så jag inte missar om där är nån mer som vill vara med.

Hmm shoppa...vad "behöver" dom?
  • Zvartaliljan
    ÖrebroLinda skrev 2009-07-27 20:37:00 följande:
    Hejsan alla experter Är det nån som vet vad dessa underbara barnkläder kostar i danmark? Då tänker jag på t ex Molo... Är det ungefär samma prisklass som i sverige, eller är priserna lägre där?
    högre iom växlingen faktiskt. I dessa tider är det många danskar som handlar i Sverige
  • Zvartaliljan
    Preggi skrev 2009-07-27 20:41:10 följande:
    Hej! En dum fråga men jag har inte hänt med alls här sista tiden.. Vem är Lova? Jag har svårt att säga att de behöver nånting tror jag.. Vi har iofs inga höst molo men jag vet inte vad jag gillar än...
    Quiet thoughts dotter....de har upptäckt en hjärntumör
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-27 20:44:20 följande:
    Jag vill vara med, men min inbox funkar sådär halvsegt
    men du har väl mitt kontonummer va? Bara du märker inbet. så skriver jag upp dig eller rättare sagt Ida på kortet. Tänkte kortet skulle stå från alla trådbarnen o inte en massa lustiga alias som inte Lova förstår Men namnen känner hon säkert igen några...
    Ska försöka komma iväg o leta böcker imorgon...hann inte idag. Hinner jag få iväg paketet imorgon så kan Everlonn överlämna det personligen.
  • Zvartaliljan
    Morty skrev 2009-07-27 20:52:29 följande:
    Kom att tänka på en sak. Summan är det per barn eller per alias? För i så fall får jag sätta in samma summa igen.
    nä nä, per alias såklart

För att göra det enklare för mig så kan väl ni som är med fylla på listan med barnens namn:

Maia
    Ida
    Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
    Felicia
    Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många {#lang_emotions_dreamer})
    Milo
    Tara
    Isabelle & Alexander

ja fyll på...jag kommer inte på alla just nu...
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-07-27 21:06:54 följande:
    får man va med även om man inte pratat nåt speciellt med henne i tråden?? hon vet ju lixom kanske inte vem jag eller mina barn e ?? men jag tänker ändå på henne..
    självklart...jag utesluter såklart ingen utan alla som vill vara med får ju det. Presenten är ju till Lova o hon vet väl inte så mycket mer om oss än de bilder hon tittat på ibland i bt men kul med en present och kort från en massa barn ju, tror jag hon blir glad för iaf...
  • Zvartaliljan

Thea - lite virrig ikväll

hur går det med allt?? Särskilt med längtan, ska ni få komma på utredning?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14