• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-09-16 12:19:23 följande:
    måste fått hjärnsläpp då ju
    haha jaaa
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-09-16 12:21:06 följande:
    åhh vad bra
    Ja, verkligen tur! Tog dessutom en strl större nu när jag kunde välja igen Ångrade mig lite sist Så det fanns väl nån mening med det då
  • MammatillO

bara det att sonen är 2 år och det kanske kan funka ha honom fram , men jag vill inte ha skötväskan och liggdelen blir nog svårt att sälja iväg separat om jag köper hela vagnen , behöver ju bara sittdel.

Pimm skrev 2009-09-16 12:20:27 följande:
    Jag har en sådan, mossgrön. Priset är väl ganska ok om man tänker på att det finns en skiphop skötväska och liggdel till den. Liggdelarna brukar ju ligga på runt 1000 kr.Men jag hade inte valt den som ensam vagn med tanke på att du får ha en bebis på ca 5 mån enbart framåtvänd (när du skiftar från liggdelen)och din bebis kan inte se dej då, det är viktigt. Jag har min som shoppingvagn hittills och en emmaljunga när jag är ute och går. Min son är över året men han vill helst se mej verkar det som. Vagnen i sej är så lättstyrd och jag trivs bra med den men när jag ska gå på grusvägar och i skogen så vill jag ha 4-hjulingen:)
  • snigelina

Nä, dags att steka ägg till Noras mellismackor och packa hennes badväska

• Pimm
    MammatillO skrev 2009-09-16 12:22:30 följande:
    bara det att sonen är 2 år och det kanske kan funka ha honom fram , men jag vill inte ha skötväskan och liggdelen blir nog svårt att sälja iväg separat om jag köper hela vagnen , behöver ju bara sittdel.
    Hihi ja då är den kanon:) Trodde kanske att du hade en bulle i ugnen
    Ja den liggdelen är nog svår eftersom det är en limited edition och en speciell färg som passar bäst till guldchassiet.
    Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • MammatillO

Nänä

Ska testa pruta ner den då exakt likadan vagn ligger på 4000:- i sthlm, och här är dom ändå mer svår sålda.

Pimm skrev 2009-09-16 12:25:42 följande:
    Hihi ja då är den kanon:) Trodde kanske att du hade en bulle i ugnen Ja den liggdelen är nog svår eftersom det är en limited edition och en speciell färg som passar bäst till guldchassiet.
  • Pimm
    MammatillO skrev 2009-09-16 12:27:38 följande:
    Nänä Ska testa pruta ner den då exakt likadan vagn ligger på 4000:- i sthlm, och här är dom ändå mer svår sålda.
    Vaför vill du inte ha din bugga? Alla säjer ju att dom är så bra.
    Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Helle
    ängeln83 skrev 2009-09-16 12:18:43 följande:
    Hallå igen Nu har jag varit hos BM, hon tyckte att jag skulle sjukskriva mej resten av veckan och på måndag fick jag tid för läkar besök och tillväxt UL, hon var också lite oroad över mina sammandragningar och att bebisen inte vuxit så mycket sen sist. Får väl se om det blir sjukskrivning av det hela, vill INTE att bebis ska komma än ju.
    Då får du ta BMs råd och vila resten av veckan. Sen hoppas jag att allt ser bra ut på läkarkollen och tillväxtUL. Vilken vecka är du i nu?
  • MammatillO

Mitt chassi har strulat 2 gånger och nu andra gången har jag fått vänta på reklamation 5 månader *morr*

Pimm skrev 2009-09-16 12:35:14 följande:
    Vaför vill du inte ha din bugga? Alla säjer ju att dom är så bra.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14