• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-16 13:04:42 följande:
    Mitt chassi har strulat 2 gånger och nu andra gången har jag fått vänta på reklamation 5 månader *morr*
    Varför har du fått vänta 5 månader?
  • MammatillO

har inte fått någon förklaring alls , fått skicka reklamations mejlet 3 gånger !

och jag har ju behövt vagnen under dessa 5 månader, så det är dåligt gjort från BB's sida.

malinkaunitz skrev 2009-09-16 13:08:35 följande:
    Varför har du fått vänta 5 månader?
  • Mamma Kråkan
    MammatillO skrev 2009-09-16 13:10:07 följande:
    har inte fått någon förklaring alls , fått skicka reklamations mejlet 3 gånger !och jag har ju behövt vagnen under dessa 5 månader, så det är dåligt gjort från BB's sida.
    Uaa det är verkligen dålig stil och dessutom dålig stil av butiken som du köpt av som inte ställt upp med en lösning på problemet. Jag fick problem med en suflett inte samma sak. Men butiken tyckte då att jag skulle vänta på bb reklamtion efter 1 månad fick jag spel och dom gav mig en ny suflett.

Hej hej alla föresten....

Man blir lite små sugen på småfolk salg då man ser alla fina bilder i BT, fast jag inte ens är en småfolks fantast.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Morty

Hur är det med storlekarna på de vanliga bomulssrånluvorna? Mattis som är 4 år ska jag ta 4-5år?

Pluttan & Plutten
  • MammatillO

Butiken har sagt att dom inget mer kan göra , jag tror jag snart ringt ner dom med mitt tjat! men jag börjar tröttna rejält

JuliaochNelly skrev 2009-09-16 13:40:48 följande:
    Uaa det är verkligen dålig stil och dessutom dålig stil av butiken som du köpt av som inte ställt upp med en lösning på problemet. Jag fick problem med en suflett inte samma sak. Men butiken tyckte då att jag skulle vänta på bb reklamtion efter 1 månad fick jag spel och dom gav mig en ny suflett. Hej hej alla föresten....Man blir lite små sugen på småfolk salg då man ser alla fina bilder i BT, fast jag inte ens är en småfolks fantast.
  • JsN

*dregglar småfolk* Jag vill ha äpplen, äpplen, massor med äpplen!

• malinkaunitz
    MammatillO skrev 2009-09-16 13:47:11 följande:
    Butiken har sagt att dom inget mer kan göra , jag tror jag snart ringt ner dom med mitt tjat! men jag börjar tröttna rejält
    Men det är rätt konstigt .. För en av mina kompisar har fått reklamera ett chassi för bara ett tag sen och hon fick nytt på 4 dagar hem till dörren ..
  • Mamma Kråkan
    MammatillO skrev 2009-09-16 13:47:11 följande:
    Villken butik är det? Tyvärr skiljer det mellan butiker enormt jag hade en vara som strulade från kidzshop och fick en ny direkt sufletten som strulade var från knodd och dom vart verkligen bara sur kärringar där {#lang_emotions_yell}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • MammatillO

japp skit skumt , så jag ringde till butiken och sa att nu fasen får dom fixa detta !

hoppas dom ringer upp som dom sa att dom skulle.

malinkaunitz skrev 2009-09-16 14:01:23 följande:
    Men det är rätt konstigt .. För en av mina kompisar har fått reklamera ett chassi för bara ett tag sen och hon fick nytt på 4 dagar hem till dörren ..
  • lillronya

Hej i tråden!!

Jisses så mycket fint småfolk det är i bt!!! Å vad man blir sugen!!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14