Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

när jag ringde dom sist så andades dottern konstigt och hon frågade hånfullt är det ditt första barn

• Tasha78

nu har jag fixat till dotterns rum behöver bara några ramar sen får det vara bra fast alla nallarna fick inte plats i rummet

Bubblis köpte du något på ebay den där hinken eller vad det nu var

• Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-09-14 21:15:21 följande:
    Godkväll! Nu är vi äntligen hemma från sjukhuset och lilla tösen ligger i sin säng och sussar helt utslagen efter en mycket jobbig dag/kväll. En stor hård klump kom ut, resten hoppas vi kommer ut med dulcolax imorgon. Jättelätt för mamma att inte stressa upp sig o anstränga sig när det blir så här då... Är shoppingsugen, men kassan ekar tomt
    skönt att ni är hemma hoppas resten kommer imorgon
  • Tasha78

hur är småfolk i storlekar alltså body och suit har funderat på att köpa något plagg

• Tasha78

å va bra, tack då ska jag köpa något för att prova

• Tasha78
    Smultronhjärta skrev 2009-09-15 14:49:39 följande:
    Smultron heter Lova*äntligen bestämt* Och jag är såå nyfiken på sängen, du har inga bilder?
    fint namn
  • Tasha78

helt ot men har ni tips på var man kan hitta en tomteklänning i 74

• Tasha78
    SmillaMilla skrev 2009-09-15 21:02:04 följande:
    ha ha nä inte nu, du får nog vänta ett tag Åhlens brukar ha fina. Svea hade förra året dock kikkids röda velour klänning o sedan en tomtemössa till, superfint!
    jag vill ju inte missa så att hon blir utan klänning
  • Tasha78

uh nej jag som bara tyckte om molo och nu ser jag i bildtråden att småfolk e också snygga

• Tasha78
    JuliaochNelly skrev 2009-09-17 07:07:18 följande:
    Godmorgon tjejer Vill passa på och skicka en liten varning denna köparen köpte detta av mig för flera månader sen nu men har andvändt min bild text osv dvs kläderna kan inte se ut så nu www.tradera.com/SOM-NY-MOLO-AQUA-FLOWER-TUNIK...
    anmöl det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14