Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

karmasus skrev 2009-09-17 18:47:23 följande:
    Någon som har enliten plutt? Ny Bambitröja i storlek 68 www.trendsales.dk/main.asp&id=...);b=Molo$;o=Aldrig+brugt;&sort=ID DESC&status=1&title=Molo-Bluse--NY--M--Bambi-SPAR-
    50-% (inte min annons
    sååå fin men tycker det är för komplicerat att skaffa konto där
  • Tasha78
    nikki2006 skrev 2009-09-17 18:51:24 följande:
    en person har snott min bild och mitt meddelande på T, vad skall man göra. Amnäla och skriva ett meddelande till henne eller??? Har aldrig råkat ut för detta innan Obehagligt tycker jag
    anmäl
  • Tasha78

ni malmö tjejer vad heter tågstationen innan bron har glömt namnet visserligen hittar jag dit när jag ska hämta gubben på tisdag men kan vara bra att veta

• Tasha78
    Morty skrev 2009-09-17 21:11:14 följande:
    Svågertorp
    ja så va det tusen tack
  • Tasha78
    Morty skrev 2009-09-17 21:14:49 följande:
    så lite så Ska du ut och åka tuffetåg?
    nej jag ska hämta min man på tisdag han har varit borta i 2 veckor så jag saknar vist honom så jag sa att jag åker och hämtar honom
  • Tasha78
    LillaÄrtan skrev 2009-09-18 15:13:44 följande:
    Ang Traderadiskussionen! NEJ, jag har inte lämnat ut namn, traderaalias eller länkat till auktionen. Jag har alltså inte lämnat ut vem det är jag köpt av. Ändå är denne person mycket ledsen! Jag vet inte alls vem denne tjej är, hon finns är i tråden iallafall... Och ja, det känns SÅ trist allting vad som hänt! Jag att det skall sluta som så att det är jag som får be om ursäkt, vara boven i dramat & sitta med en tunika jag inte alls är nöjd med - Det gillar jag inte!!! Jag anser inte att jag gjort fel nånstans. Och jag anser inte att jag pratat strunt om säljaren som person heller. Och just därför är det tråkigt att sitta här o be om ursäkt för n¨ågot jag inte anser att JAG gjort! Att denna person dessutom pratat med Tradera, och fått rätt i sitt fall förstår jag inte. Dom har ju inte hört ngt av mig...
    men hur vet du att hon pratat med tradera sa dom det eller
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-09-18 15:24:20 följande:
    Den är skickad till min gamla radhuslägenhet. Ska försöka hitta mobilnumret tilld e som bor där nu...
    hopppas du hittar dit paket
  • Tasha78

Hörde att ni pratade om TENS jag tyckte inte dom gjorde någon nytta på mig

• Tasha78

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-18 20:31:10 följande:

Guuuuuuuuuuu va jag e trööööööööött!!! Jag orkar inte bygga mer!!! Blööööö!!! Trots att jag bara suttit typ 5 minuter vid datorn så har jag på de ynka minuterna lyckats med några inköp  Fick in tretusen på T häromdan å dom kan man ju inte bara låta ligga liksom
    hahaha nä fy man kan få pengarexem
  • Tasha78

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-18 20:34:58 följande:

Eller hur!! Livsfarligt att ha dem liggandes länge Borde egentligen spara till salgen, men det lär nog inte bli nån för mig i vinter ändå om vi ska flytta så jag får sprätta dem nu
    har ni hittat hus nu då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14