Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:33:44 följande:
    Å denna gång ska jag va i toppform   Inte nån seg sjuk tråkis   Jädrans vilken fart de ska va på mig
    Nä inte var du så tråkig! Gillar dig
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-07-08 19:34:11 följande:
    Ja, den är superfin. Och nu insåg jag just att jag glömde beställa den när jag la min lilla order. Kanske ska shoppa en jag med?
    Ja det tycker jag! Supefin ju!

Men du vi diskuterade noels lila tröja i morse. Visst är det en idat han har i bt?
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-07-08 19:36:38 följande:
    Humla- Fin shopping! Incommunicado- Fina Damien i härliga nya Molosar! Emmsan- Härliga bilder på dina grabbar! Nu vet jag inte hur pappan ser ut men stora killen och Melker är himla lika dig. Smilla- Växlande väder idag? Vilka fina lila brallor! Är det Småfolk frotté?
    ha ha ja lite lätt. Jepp småfolks frote. Underbara är de!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:38:17 följande:
      bra det då!! Gillar dig åxå vettu Men jo.. Jag va sååååå trött och slut inne på Molo, fy alltså va hemskt de va.. Kunde inte tänka ens.. Nästa ska jag ladda med vitaminer o hela köret ett tag innan så man e riktigt piggelin
    Ja men därinne uppfatade jag ingen. Jag var helt inne i molosar. Något annat kunde jag inte tänka på.

Jag måste fara i vinter. Drömmer redan om alla prickar i vitt, gult, turkost..... Gahhhh vad mycket fint som vi inte fått tag i.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-07-08 19:39:26 följande:
    Ja, den ser superfin ut. Är bara osäker på om det är puffärmar? Tror inte Noel blir så fin i det.
    Åhhh det låter som en toppen resa.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-07-08 19:40:23 följande:
    4 årstider på en dag Du har alltså 74/80 i dem? Kan man hitta såna i ngn butik nu eller är det T och TS som gäller?
    ha ha ja något sådant. Undder dagen hann hon även med lindex knickers o småfolks jacka med hundar Byxorna köpte jag i vintras på 70% rea. Så ja det är nog t eller ts som gäller.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-07-08 19:41:36 följande:
    Härligt! Kämpa på!
    Aha, ser verkligen ut som idat´s. Är han lite våt på sidan kanske.
  • SmillaMilla
    LA Woman skrev 2009-07-08 20:15:40 följande:
    Gokväll Va tror ni, tar vanisch gräsfläckar på vita brallor??? Och nej, det är faktiskt inte barnen som varit i farten den här gången utan mamman som gjorde en vurpa på gräsmattan
    Jodå det har funkat här. I värsta fall kan man lägga dem i klorin.
  • SmillaMilla
    LA Woman skrev 2009-07-08 20:23:02 följande:
    Jo, fast jag har inte klorin hemma så jag fick chansa med vanisch...annars blir det väl en runda till affären imorgon. Det var mina vita Me&I-knickers Dessutom gick skorna sönder så illa klev jag  Matilda som såg min snedställda fotled menade på att så där hade inte hon vågat göra Haha, inte jag heller Fasen va ont det gör i både fotled och knä nu!!
    Aj aj aj!

Ja men när jag har lagt antons vita linne byxor direkt i maskinen med massa flytande vanish så har gräsfläckarna försvunnit. Har jag väntat en natt så har de inte försvunnit. Dock med klorin sedan. Vi har varje dag gräsfläckar här
  • SmillaMilla

ha ha var tvungen att lägga in en bild på mig o svea i bt. Tycker den vart ganska ok. Älskar detta linne på Svea. Det är så sött.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14