• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:23:20 följande:
    Lättdiskat idag    Å det blev badges suit, röd/vit prickiga tröjan med lila kant (baby) och en svart hjälmis med stars o cerise kanter *fina*
    Fin beställning.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:32:09 följande:
    Tjusig lista Jag längtar oerhört efter lurvarna!! Sååååå nyfiken på dem
    Har sett några på bilder i shoppar men vill ju veta vilka som verkligen kommer och hur de ser ut irl. Tror det blir en lila för den ser underbar ut!
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Ååh jag tänker också åke till salgen. Jag var där på söndagen så jag ska helt klart åka innan dess iaf.

Plutten & Pluttan
  • Morty

Näpp, nu ska jag iväg och svettas på ett BodyStep & Core pass. Ha det tjejer!!!

Plutten & Pluttan
  • Morty

Alltså folk är ju inte riktigt kloka i sina kommentarer!!! Vilka nötter!!! Tänker de sig inte för??? När jag och maken skulle gifta oss så var vi iväg och kikade på ev. bröllopspresent med min mamma på måndagen och på lördagen skulle vi gifta oss. Då kläcker hon ur sig -Är ni nu säkra på att ni vill gifta er??!!?? Du har inte ångrat dig M (min man alltså)!!! Den kommentaren har etsat sig i mitt inre för alltid..........

Såg att mitt hopp var ute, blir inga pusseltights. F-n!! Fick precis ett shopping begär bara för det.

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Tasha78 skrev 2009-07-08 22:48:41 följande:
    amen hur kan man säga så
    Det kan man undra!!! Precis som de får nån blackout och bubblar om en massa skit för de inte vet vad de ska säga.... Var inte så happy efter det. Men, men.....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Theina skrev 2009-07-08 22:48:51 följande:
    isako: jag köper 80 till min tös i höst/vinter.. hon har alldeles snart växt ur 74.. både body och byxor är i miiiiiinsta laget.. har dock ingen bodysuit i 74. liljan och loppan: folk är bara avundsjuka morty: ja visst är det förfärligt.. jag som sååå gärna ville ha dom.. fattar inte varför de är med i broshyren. jag fick en på lilla helsingborg igår och där sa de att de skulle komma senare om de var med... suck.
    Ja jag fick ju också katalogen och då tror/hoppas man att de ska komma senare......... {#lang_emotions_cry}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 23:10:12 följande:
    Ang kommentarer... när jag berättade för en tjej att vi skulle gifta oss nu men ha fest nästa år så va vi hel konstiga.. HALLÅ, man har liksom bröllop och bröllopsfest samtidigt... Men nej,inte vi!   BTW så har min ring kommit, jag har suttit och stirrat mej blind på den hela kvällen så de blev ingen molo shopping synd bara att de e så mååååånga dagar tills den hamnar på mitt finger... Dags för sängen nu... Sov gott tjejer!
    *suck* varför ska alla ha sådana åsikter om ens val??? Bad trist!!! Bra att ni står på er och gör som ni vill!!!

Sov sött......
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 23:14:46 följande:
    Vi har ju tänkt gifta oss inom snar framtid, men eftersom banken och juristerna råder oss att gifta oss nu iom att vi bygger hus så gör vi de. De föll sej liksom naturligt. Att ha festen om 1 år på vår första bröllopsdag tyckte vi va fräckt! Å att ha den i nya fin ahuset va en självklarhet! Vi längtar!!!!!
    Ja, men det är väl härligt att ni gör det till på ett speciellt sätt.!! Vi valde att inte ha någon bestman eller tärnor. OJ vad vi fick kommentarer om det, men det sket vi i för det var VÅRT val.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Någon som vet var det kan finnas Cuba cars skossor i storlek 27? {#lang_emotions_smile}

Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14