• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-07-09 10:08:32 följande:
    De är visst små, smala iaf...Everlonn fick byta till storleken större iaf.
    OK, ja lila stars linnet var ju rätt smalt det med. Fasiken att det är sånt hopp från 128 till 140. Kommer ju säkert bli mega långt. Kanske kan använda det som tunika.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-09 10:09:49 följande:
    Idag gick en välmatchad unge till dagis här Ibland kan vi få till det *s* Aqualeggings, pärlkjol och aquatröja m pärlärmar Nu är hon lämnad och jag funderar på att sova..
    {#lang_emotions_sunny} fiiint! Kom på att det har ju vi också, den kombon. Fick hem kjolen i fredags och 116 passade perfekt på min tjej.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-09 10:17:36 följande:
    Åh, vad bra! Ja, Stella har 110 och det kommer funka även nästa sommar Hon älskar Molo-kjolar *s* Vi har hmm..  många
    så många så du inte vågar säga. {#lang_emotions_tongue_out} Min tös tyckte det är så skoj att kolla om det är sväng i kjolarna. Det blir det ju iom det utställda, blir kanske fler här i detta hemmet.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-09 10:20:03 följande:
    Näe, så många är det inte, men jag orkade inte räkna *s* Det är fler än 10 iaf.
    hihi..ok.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-09 10:21:33 följande:
    Ok, vilka färger? Jag skulle behöva byta storlek på Noels velour. Undrar om 98 blir tokstort? Vad har du till Ida?
    De finns även på deras hemsida såg jag häromdagen. Jag har alltid köpt på tjejsidan då de har varit smalare i midjan. Råkade få med mig hem ett par bruna från killsidan förr hösten (någon hade hängt dem på tjej) och de kan inte min pojke ha. De bara trillar ner.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-09 10:35:54 följande:
    Han somnar inte på em utan är bara sjukligt grinig och muckar gräl hela tiden. Jag får väl försöka stå ut Men är det bra att ta bort middagsvilan när han inte ens är 2 år? Håller med. Det är inte kul att försöka väcka någon som inte vill och som sen blir rätt sur och grinig. *tacka f*n för det liksom*Hoppas vi kommer på några bra saker för att få dem att somna. Jag ska testa lite olika saker här hemma och kan rapportera sen Är det skillnad på velouren? Det visste jag inte. Har oftast köpt på tjejsidan då tydligen rött, orange och lila är typiska tjejfärger
    Mmm tydligen skiljer det. För jag tänkte mig inte för utan bara klippte av lappen och sen när han skulle ha dem på sig var de megastor och stannade inte ens lite på höfterna. Nä jag förstår inte heller deras uppdelning med färger m m. Har också bara köpt på tjejsidan till min son.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 11:00:16 följande:
    Tack söta NU har jag lagt ordern
    Se, vad var det jag sa....du kommer fylla den på noll time!!

Här går jag och velar om jag ska köpa molo dojjor eller inte........ Kommer de användas eller inte. De har vars ett par vanliga Converse som de använder ibland.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-07-09 11:23:51 följande:
    Det var tight på min smalis, hon har 92 i alla annars men i dettta linnet bytte jag till98!
    OK, då går jag upp i storlek jag med.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14