Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-07-09 20:25:55 följande:
    ISAKOHär är mitt svar om den jävla idioten rent ut sagt. det var hon som bad om uppskov med betalningen.jag ringde och påminnde henne och då looovade hon att betala direkt. efter 4 veckor igen jävla betalningen. Sen mejlade jag henne då jag vill buda på en lurv av henne men inte vågade då hon inte betalade mig fick till svar att if you dont want it dont by it...www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...jävla idiot *grrr*
    sida tre är mitt omdöme
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-07-09 20:32:06 följande:
    OK Skall jag göra! ÄR det HON!!!!! Gaaaaahhh!!! Som om jag kommer komma fram till ngn lösning med henne liksom.... Ja så kände jag med. 100 spänn eller rätt tillbaka. Biatch!!
    Jaap det är det puckot...du kan ju prova och se men skicka för sjutton ingen kläning innan du ser pengarna.
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-07-09 20:40:47 följande:
    Oki. Men är jag inte tvungen att skicka så hon får dem först?kanske kan skicka rek..
    jo  men sen å andra sidan hade jag inte gjort det med tanke på hennes attityd..
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-09 20:45:19 följande:
    På´na bara! Hade du skickat lurven?
    jaja mensan i förrgår
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-07-09 20:57:59 följande:
    henne har jag spärrat sedan länge, minns inte av vilken anledning.
    tror du spärrade henne då jag varnade för henne när hon strulade med mig.
  • Mamma Kråkan
    tinkerbell74 skrev 2009-07-09 21:21:47 följande:
    Henne har jag anmält för budtrissning! Hon hängde här på fl förut, kanske fortfarande också men under nytt alias.
    här??
  • Mamma Kråkan

Nää nu blir det mys i soffan tydligen *syns tjejer* *kraam*

• Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-07-10 09:08:56 följande:
    Hej, bebis lever rövare säger du? Jag känner röärelser och sparkar (ganska svaga än) många gr under dagen men inte i timtal. Här är det regn o rusk än, hur lyckades ni få sol??? Vilka butiker i Jönköpingstrakten har Molo? Ska väl dit en sväng til IKEA, familjen får göra utflykt i omrtådet när vi ändå är där, det är ju iaf semester. Jag vil gärna se lite sevärdheter som Molo.
    det är ju bombom ( men jag vet inte om dom har öppet) & krakel & första klass brukar ha men det är ytterst lite.
  • Mamma Kråkan
    Mosen08 skrev 2009-07-10 09:06:39 följande:
    Tack så mkt Kunde inte svara dig i gb, men tack så jättemkt!!
    GRATTIS {#lang_emotions_heart} Hoppas ni får en underbar dag.
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-10 09:16:34 följande:
    Godmorgon!! Humla: Grattis!! Hoppas du får en härlig dag!Julia: Härligt väder vi har va?
    JÄKLA BAJS VÄDER *huuaaa* allt bra mer er?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14