Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nee, nu MÅSTE jag sova.. har ju varit trött typ hela dagen egentligen ju!
Så god natt på er
Hej tjejr..
Kikar in då o då, men vad har hänt man hinne rju läsa ikapp på nolltid nu ju .. Jag bruka rannars istta halv anatten o läsa, det är min kvällslektyr ju..
Alltså nu är Ebba heelt blöjfri, har varit det på dagen ett tag nu så nu ska några suits o så säljas
suck..
Ingen annons nu, men tror ni det finns marknad för kik kid overall (den äldre modellen men i fiint skick) och en typ ny dalmatinersut (använd typ 2-3ggr), både i 92??
Vill ju inte skänka bort dom!
Lägger till min barn..
(Vanja, min bonusdotter "Måste" inte vara med, inte så många som känner till henne kanske? Inte alltid de känner till "mina" heller jaja.. du gör som du vill Liljan
)
Maia
Ida
Bus (eller ska jag skriva Rebecka?)
Felicia
Melker, Alfred & Herman (ja hur många av barnen ska vara med emmsan för 5 blir lite många )
Milo
Tara
Isabelle & Alexander
Oliwer
Moa & Mattis
Philippa & Matilda
Hilda, Melker & Love
Tilde & Alexander
Felicia, Max, Julia
Teolin
Elvira & Viola
Nelly & Viggo
Nora, August & Ella
Michaela, Alicia, Nikita, Anjelin & Emilio (struntar i att fem är många)
Godisburken
Jonna, Nora & Stella
(Vanja) Ebba & Liam
Heeej tråden
Hållt mig i bakgrunden o läst bara, men ser att ni diskuterar overaller..
Var o handlade i Stinsen härom dagen, då såg jag HIMLEN *asg*
Hahaa, jag såg affären Bubbel medans gubben var in på Claes Ohlssons, såå fina overallerna är, de är fina på webben men IRL ännu finare
Men vi får nog vänta..
Har ingen aning om Ebbas storlek nu!
Hon var 91cm i maj, på tre års kollen, men verkar ha spurtat nu på sommaren, så jag får väl mäta henne snart.. Men tänk om hon växer mkt snabbt igen? nej, det får nog vänta med overall tills sommaren är slut iaf..
Har en rosa Holden från förra året, stl 92, satt väldigt bra förra året men var stor, så den kan hon nog ha i början kanske?
Får nog pröva den, (när den kommer hem, är hos min farmor, utb. sömmerska på lagning Ebba hade fått hål på knät, så hon fixar det från "insidan" eftersom det är typ "dun" och sen sätter hon på sådant där fint reflexband över knäna, smalt strax över sömmen, fiiint blir det, nästan bättre än innan
)
Till Liam vet jag inte, han kommer vara nästan ett år då!
Så säkert 74-80 iaf, inte mer än 80 dock skulle jag tro.. Verkar följa Ebbas längdkurva och hon var 80cm vid 1år.. Han var 71cm sist, vid 7mån..
Men det får nog oxå vänta, inte kul o köpa overall för massa pengar om han int ekan ha den, och vad köper man för overall till en ettåring?
Han lär nog inte slita på den så mkt tror jag..