Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-12 19:57:46 följande:
    Sådär har vi det med. Lite blandad överkänslighet och allergi här. Vissa tål all mjölk, vissa kör laktosfritt och Emilio helt mjölkfritt.Lätt  som en plätt att bjuda hem den här 9-personersfamiljen. Skickar ett gäng kramar till Maia och Malou med!!!
    9?? Har jag missat något eller?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-07-12 20:07:55 följande:
    HAhahaha så går det när man skriver utan att titta på vad man gör. Nä vi är fortfarande 7 i familjen.
    Blev lite smått orolig att jag missat något...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    saturnina skrev 2009-07-12 21:10:12 följande:
    7 eller 9 - låter inte som någon större skillnad i mina öron. Syster är gravid igen - tänkte det kunde vara kul att veta.
    Visst va de hon som förlorade sitt barn i magen!? Va roligt! Håller tummarna att allt går vägen denna gången!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Mosen08 skrev 2009-07-13 10:04:42 följande:
    Hej! jo tack det är härligt vi hade en helt underbar dag!! Tack  japp i fredags gifte vi oss äntligen!
    Jag tycker de e coolt att gifta sej på en fredag! Några fredagar till sen e de min tur!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 11:52:13 följande:
    Blodprovtagningen gick rätt åt helvete här Gick inte alls...hon var inte medgörlig för 5 öre så de ska komma tillbaka senare o ge henne lugnande och sen försöka igen. Åhh jag förstår henne...hon skriker så fort en sköterska eller läkare kommer in i rummet nu efter allt de gjort mot henne.Nu har jag iaf fått laptopen o dongeln hit så jag kan fördriva tiden lite Man blir ju verkligen uttråkad...men efter de tagit proverna o Maia sovit en liten stund så ska vi sticka ut till wämöparken en stund tänkte jag...innan det är dags för kvällens lavemang. Lite roligt måste hon ju få ha också. Hon är ändå ovanligt lugn...inte alls sitt vanliga stirriga rastlösa jag...istället sitter hon lugnt framför tvn eller pusslar lite eller hoppar lite på studsmattan i lekrummet. Jag är såååå shoppingsugen...vill köpa något fint till stackars lilla sjuklingen, tips på vad hon ska få??? Behöver inte vara kläder
    Jag tycker du ska köpa en dinosaurie!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    snigelina skrev 2009-07-13 12:04:57 följande:
    Ja, en riktig stor dino som kan bo i trädgården
    Precis!! En sån uppblåsbar som man kan bada med!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 12:53:43 följande:
    Åhhh kan det blir mer PERFEKT??? TACK Hon kommer bli SÅÅÅ glad!!!Själv lipar jag nu...pratade med syrran...de har avlivat deras älskade lilla Ebbe nu 9 år gammal, vi älskade alla den hunden Men han har huggt flera personer och igår högg han äldsta systerdottern när hon höll i lilla Wilgot. Det fanns inget val...en tidsfråga tills han huggit Wilgot och en 2-månaders klarar ju inte av ett hundbett om det tar på fel ställe...Tycker min syster var stark nu...hon har satt sig emot det när vi sagt att hon måste lämna bort honom...vägrat lyssna men gårdagens händelse blev väl droppen som fick henne att förstå att det här går inte...
    Jag hittade denna http://www.kontorsvaror.se/Product/Product.aspx?id=20613&menuid=1505&topmenuid=&path=&SearchWord=
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14