Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:04:57 följande:
    Japp! Jag har inte 52 suits längre tex
    Gud vad underbart!! Men jag slår vad om att de alla var jättefina.....
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:10:08 följande:
    Ja jag är faktiskt riktigt stolt!! Det har tagit emot nåt så hemskt, riktigt värker i hjärtat när man skickar iväg vissa av dem  Men kan skvallra om att min "sparalåda" är rätt välfylld åxå
    Jag tycker också det är jobbigt att rensa, det är någon slags anknytning man har till kläderna. Favoritplagg, fina minnen. Det gäller även mina egna kläder. Jag tycker det är svårt med. Jag brukar lägga allt i en väntakasse, sen när jag känner att jag inte saknar dem så mycket säljer jag det. Ibland hämtar jag tillbaka nåt enstaka plagg .
  • mortillsju

Är det bara jag som gillar den där rutiga koftan på framsidan på Molokatalogen? Jag tycker den är lite fin. Men tror inte att S tycker detsamma

• mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:24:51 följande:
    rååååsa pricktunika o muddbyxa   har dom iofs i linne,leggings,babybyxa,nattlinne,hjälmmössa, men de gick INTE att sälja den tunikan o byxan ändå
    Åhhh set är klart. Dom ska du inte sälja. Sötast ever ju. Jag försökte fötgäves få tag i der rosa/grå in höstas

Jo koftan kommer nog kosta en del men hittar jag den blir den nog vår!
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:47:03 följande:
    Ja dom prickarna e lite sentimentala sådär... Bubblan hade dem som baby Dessa har jag åxå lite feelings för, lite så där att man hajjar till om man ser dem nånstans *gamla favvisar*
    Åhhh så fin  hon är. Prickar är så fint tycker jag!! Visst blir man nostalgisk?!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:48:18 följande:
    Å de rosa grå har jag i knapptröja, tunika,muddbyxa sparade till denna höst
    Åhhh din lyckos....de är så fina tycker jag!!
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:51:39 följande:
    Kolla va mycket HÅR hon hade här  Varför kommer de inget nu för?
    Sicken typ va, inget hår, men det kommer ska du se!!!
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:53:03 följande:
    Ja, jag har alltid varit svag för prickar!! Dom är liksom så stilrena men ändå lite busiga sådär Ja nu va de längesen jag kollade igenom gamla bilder  *nostalgi*
    Åhhh det gör alldeles ont i hjärtat men fint ont liksom. Det räcker att jag kollar bilderna i mitt galleri hör på FL så blir jag sån... *tokigmamma*
  • mortillsju
    Busbellan skrev 2009-07-08 14:55:08 följande:
    Åh godingen Gillar med prickarna, särskilt den grå med vita prickar.
    Men då borde du gilla den grå kjolen med vita prickar som finns på pop nu. Den är fin....gå och kolla! Finns i klänning till de små!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:55:35 följande:
    Tack söta  Hon va sååååå liten där ju !!
    Håret kommer alldeles säkert. Mina två yngsta har varit superhåriga från födseln men mina tidigare barn var inte alls så hårfagra.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14