Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:33:38 följande:
    Vi vet inte så jättemycket om det dagiset men det ligger på skolan där jag har mina stora tjejer, måste hälsa på lite så fort dom öppnat i Augusti sen.. Ska fråga runt lite i området åxå Jag ska jobba med nåt absolut, men vad har jag ingen aning om
    Åhhhy det låter spännande. Att ha framtiden framför sig att fylla med något nytt! Man blir liksom öppen då, ser möjligheter. Allt kommer till den som väntar.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:34:48 följande:
    Take it i inboxen
    Fem fina plagg för 1200? Verkar som ett bra köp.
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2009-07-09 10:35:54 följande:
    Är det skillnad på velouren? Det visste jag inte. Har oftast köpt på tjejsidan då tydligen rött, orange och lila är typiska tjejfärger
    En del slutar sova tidigt, så är det. Men kvällstrassel brukar vara en indikation, en sned dygnsrytm. Sagas knepiga dygnsrytm har eskalerat ordentligt så nu tar vi sura Saga på eftermiddagen bara vi slipper höra henne skrika mellan 8 och 10 på kvällen Men det är svårt. Du kan ju testa två andra varianter. Sova bara en kort lur på dagen (30-45 minuter) eller sova varannan dag på dagen.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:36:37 följande:
    Tycker mest de känns skitjobbigt   Jag e en sån som vill veta var jag är och vad jag ska göra Detta stressar mig mest
    Men usch vad jobbigt för dig. Måste du jobba snart rent ekonomiskt? Om inte så tänker jag att det är bäst att du hittar något du verkligen vill göra. Då är det bättre att ta det med ro. I augusti rullar allt igång. Då kan du ju börja se dig omkring. Ville du inte jobba med barnkläder? Kanske ska du hitta dig en jobbcoach. Det brukar vara väl investerade pengar!!!
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:35:16 följande:
    Fina saker e det som jag VILL ha
    Och visst var hennes garedrob tom??
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:49:17 följande:
    Eller hur Å gubben sa bara " ta leverans till Sverige du sötis"  DÅ måste man ju bara
    Underbar make!
  • mortillsju

Jag förstår inte vad mina små sysslar med. de är bara trötta, tokvägrar att gå ut. Går omkring och grejar med sina saker. Idag skulle vi hämta deras kläder/saker på dagis då vi slutar där nu men de ville inte ens följa med utan hellre vara hemma med storasyster. Så jag fick göra det själv, och sen handla lite. Jag ska verkligen försöka få ut dem i eftermiddag. De känns sommarlovströtta, sådär trött man ibland kan vara i början på en ledighet.

• mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-09 11:04:14 följande:
    tack gumman . ja dom köpte jag på salgen. sååå fina till
    Saga ska också ha pippibyxor...om de så ska passa henne preeecis!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-09 11:07:59 följande:
    jag ska ha pops turkosa baströja till
    Åh det låster fint med turkos tröja till.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14